anileelina

Alla inlägg under juli 2011

Av Elina Kärrman - 13 juli 2011 22:26

 Ja, man står mellan ett svårt val.
Hur ska man göra, hur kommer de se ut efter september?

Om man inte ta den här chansen, kommer de någon fler?

åååååh, hata att det inte finns svar på allt man ha i tankarna...


Nu ska ja iaf försöööka sova!
G natt..

Av Elina Kärrman - 12 juli 2011 20:44

 Efter en prommenad i det blåsiga vädret så lyxa vi till det med jordgubbar och grädde.

Riiiktigt smarrigt, synd bara det e kallt ute idag.  Det passa inte riktigt in, men det va gott ändå;)

 

 

  mmmmmmm ;)

 

Av Elina Kärrman - 12 juli 2011 08:03

 kan inte någon bara berätta, veta sånt som man själv inte vet?

de e så mycket frågor och funderingar som jag vill ha svar på..


hm...





Av Elina Kärrman - 10 juli 2011 19:45

 Som sagt, ihelgen så åkte jag och älsklingen upp till stugan.
Där va mamma, pappa med hundar.

Kira blev riiiiiktigt glad att se oss, och hem följde hon oss oxå.
Så nu e familjen samlad :)

 

Vi tog bara timmarna eftersom, vi hade inget att passa och det är sååå härligt.

Vi slööa faktiskt inte bara utan lite blev gjort ändå :)

 

Vi fick "typ" klart den inglasade altanen, bara lite små fix kvar.

  Såhär blev resultatet på insidan! Riktigt snyggt och mysigt :)

 

Nu bjuder jag på en före bild, såhär såg golvet ut först. t e x:  

Utsidan på altanen e inte riktigt klar än, men det tar sig!

 


  


Hundarna fick även doppa sig lite, skönt och skojj tyckte dom de va:

 

  

Dom bada för fullt

 

  Kira just då hon kommit upp

 

  Och här torr och snygg;D

 

  Och Daisy visar även hennes blöta sida;D haha

 

  Sitta i solen han jag även med, en stund..

 

 

Bjuder på två härliga bilder som man ser från huset:)

 

Hoppas er helg ha vart bra:)


/E 

Av Elina Kärrman - 8 juli 2011 13:19

 Kan man bli annat än glad då det e fredag?

Nu ha ja 3,5 timma kvar att jobba sen får jag helg..

 

Jag och älsklingen åker upp till stugan där Kira är med mamma och pappa:)
Ska bli så skönt och komma bort och bara va..
Det behövs!!

 

Så, jag hoppas att vi oxå få en tok bra helg.

Va rädd om er!

 

 

Av Elina Kärrman - 7 juli 2011 20:03

 Nu så ha älskligen kommit hem så ikväll sitter jag inte ensam.
Det känns så sjukt skönt, nu äre bara Kira som fattas :)


Imorgon äre fredag, du! Tanken är huuuur härlig som helst :)
Bara åka upp till stugan i Grannäs och bara va, man kan hålla tummarna att det e bra väder iaf:)


Nu ska ja inte sitta här utan ska umgås med min karl:)

Ha de bäst.

Av Elina Kärrman - 6 juli 2011 20:48

E lesss redan på att vara ensam, skulle aldrig kunna tänka tanken att förbli ensam:/

Kan inte dom ja bo och lever med komma heeeeeeeeem!


Imorgon är det iaf torsdag, snart fredag och helg kl 17.30

Längtar tills man få vara lite ledig och bara va. Det behövs just nu känner jag.


 Hm, tack för mig:)



Av Elina Kärrman - 5 juli 2011 19:27

 Jaa, det kan man säga.
Det ekar nästan här inne..

Kira min bästaste vän och familjemedlem är i stugan  hos mama och pappa och ha lite semester.

 

Och Jimmy är påväg till Skåne just nu för att sedan inatt börja köra hemåt igen.

Han ska ner och köpa sig en bil?:D hm ja. . haha

 

 

SAKNAR ER BÅDA:)

 

/ Elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards