anileelina

Alla inlägg under september 2011

Av Elina Kärrman - 20 september 2011 22:11

Det hade visst kommit fram en cheez ballz från under soffan idag som låg på golvet. Och Kira hade visst inte sett den. Så Jimmy sa till henne - Ha du sett cheez ballsen Kira, den ligger på golvet. Hon satt bara och vicka på huvudet. Då sa Jimmy igen, - vars  e cheez ballzen?

-  Då sprang hon och hämta sin lek boll;D Hahhaa Hon är inte så dum ändå;D


- - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Annars ikväll så ha vi varit ute på en promenad som slutade med att vi löpte hem.
Det blev så långtråkigt att gå så ;D


 

 

 

Nu blire sängen strax sen en spännande dag på jobbet imorgon :)


Ha de bäst..

Av Elina Kärrman - 19 september 2011 20:32

Ikväll så drog jag mig ut på en jobbingrunda. Ha inte joggat på flera månader så det är bäst att sätta igång igen, så man få upp flåset lite. Och konditionen tills vintern kommer :)


I regnet så blev de iaf 25 min, bra start tycker jag:)

 

:)

Av Elina Kärrman - 18 september 2011 21:34

Vilken helg, en underbar helg med en massa underbart folk :)
Den måste verkligen göras om.


Fredagen så va vi här hemma och grillade och hade en liten "inflyttningsfest!"

En helt underbar kväll tycker jag det va, som självklart måste göras om.

Ett litet besök på trean blev det även, men det va bara en halvtimma av heeeela kvällen ;D


Lite bilder blev tagna, men av någon kostig anledning så är bara vi brudar med på korten;D Karlar vare här oxå men dom fastnade visst inte på korten:D hahaha


 

 

   

 

Haha istort settt dom bilder som blev tagna;D sen försvann tanken att kameran fanns ;)


- - - - - - - - -- - - - - - -

Lördagen vakna vi visst pigga och inte ett dugg bakis någon av oss, hur vi drack fredagen vet ingen. Men full blev vi med ändå inte bakis.. Det gillas;)


Men dagen blev ändå lugn, så som den bruka va sådär dagen efter!


- - - - - - - - - - - - - - - -

 

Söndag så blev det sovmorron.
Sen kom syrran förbi på lunch och va här ett tag innan hon skulle iväg och jobba igen.
Daisy hade vi även på besök ett litet tag, så vi va ute mest hela dagen idag.

Ja va och prommenera med brudarna en liten runda. Dom är såå duktiga på att gå tillsammans i kopplet :)


- - - - -


En flottig jävla midda blev det idag oxå, så en prommenad till va ja tvungen att ta med lilla Kira:) Skönt som attans vare..


 

De va min helg, hade gärna velat ha den två dagar till typ;D
Men, tillbaka till vardagen imorgon....


Puss o kram, tack för miig:)

Av Elina Kärrman - 16 september 2011 08:11

Vid den här tiden, för ett år sen så vakna man upp i 25 grader vamt ute och strålande sol. Då va vi nämnligen i Turkiet, Alanya.

Hade mer än gärna åkt dit vid samma tidpunkt iår men..

 

 

 

  mmm, man längtar ju "aldrig" tillbaka;D

 

Va bara tvungen att dela mina tankar;)

 

(johanna va som fotografen våran under resans gång)

Av Elina Kärrman - 16 september 2011 08:00

Nu är fredag morgon äntligen här och jag e redo för jobb.

Blev en enkel stil idag med smink och hår för ska ändå sminka på mig mer och fixa håret inför kvällen :)


 

Så efter kl 4 så korkar vi upp ;D
Hoppas er dag på jobbet bli kanon..


Av Elina Kärrman - 15 september 2011 21:17

Sen ja kom hem från jobbet så ha jag hållit igång hela kvällen.
Prommenaden hinner ja tyvärr inte om ja ska gå och lägga mig normal tid :S


Började med att äta kassler och sallad till middag, därefter lät vi Kira leka lite med grannbarnen. Handla en skvätt blev oxå av.


I gästrummet så satt ja även upp två hyllor + magnethjärtan som jag ha en massa kort på :)


 

Och hyllorna blev såhär.

Hade igentligen ingenting att ställa på dom så tog bara fram något ur en låda så länge;D


 

Måla garderobsdörrarna har även blivit gjord.

Och nu äre bara dammsugningen kvar, suck!


   En liten paus tog ja innan damsugningen och satt mig här och åt lite blåbärspaj.
Men nu ska ja rycka upp mig härifrån och ta de sista:)


Puss och kram!

Av Elina Kärrman - 14 september 2011 22:15

 Nu är "lill lördan" snart över.

Jobbat heeela långa dagen.. Och sen blev det en rask prommend.

Jag och Kira måste få upp lite kondition känner vi, hahah!

Maja och Sandra kom även förbi en stund och surra, riktigt trevligt :)
Vi planera lite inför fredagen osv..

 

Fick även en text som jag satt på väggen i gästrummet.

 

 

 

Och så blev det:)

 

Ni kan väl gissa vad texten betyder?;D

 

- - - -  - - - - - - - - - -

 

De va min onsdag.

Tack för mig!


Av Elina Kärrman - 13 september 2011 15:45

 Nu så har vi äntligen skaffat oss en gräsklippare.

De blev en latjävlen :D

Men lika så skönt, då kanske inte bara jag klipper:D haha


 

Inte den nyaste modellen, men det går och va ett bra pris :)




Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards