anileelina

Alla inlägg under september 2011

Av Elina Kärrman - 11 september 2011 19:23

Helgen för mig ha inte alls varit så lyckad. Den ha bara försvunnit till ingenting alls.

Kände fredag kväll att ja inte mådde så bra, men körde på som vanligt med mitt håll i gång...

 

Sov ingenting på natten, upp och jobba lördagen!
Och det va riiiktigt tungt.

Lördag kväll låg ja pall och rörde mig inte en meter, febern hade hunnit komma :/

 

Men idag så känns det mycket bättre, hade ingen feber imorse och sen ha ja inte vågat kolla nå mer.
Så ja tog en rejäl sovmorron idag iaf:)

 

 

Sen gick ja ut med Kira här på gården bara i de fina vädret :)

 

 

Tråkit som fan va de så ja packade in henne i bilen och åkte iväg till Gunnarn och hälsade först på min syster och sen vidare till mamma så Kira fick träffa Daisy :)

 

 

Där fick jag fika och lekte lite med Anton och Rasmus!

 

Efter middagen så fick ja för mig att sätta upp nå lyktor, och tvätta.
Så det ha varit min dag.

Nu håller ja bara tummarna att inte febern kommer tillbaka :S

 

 

  I tv-rumme blev dom plaserad. Bara ljus som fattas!

Dom är förresten köpta på XL-Bygg :)

 

Hoppas er helg ha vart bättre.
Puss o Kram

 

 

 

 

 

Av Elina Kärrman - 10 september 2011 08:42

I fredags så lyxade vi till det med smörgåstårta på jobbet, för det av niclas sista dag på ett tag :(
Vi firade inte för att han skulle sluta!!

Så det va en riktigt mysig fredag :)


  

RIktigt god oxå, tjejerna på ICA gör riktigt goda tårtor. En 10:a till dom :)

 

Sen mot kvällen så kände jag mig inte alls nå kry, va ute en sväng med kira och gick annars tog jag det bara lugnt.

Och ja! En förskylning e på gång, ha haft smärta i halsen hela natten. Snorar och ha mig!! suck...

 

----------------------------------------------------------------------------

 

Idag lördag börja vi med att jobba i 3 timmar, känns lite tungt ändå då ja snorar så förbannat meeeeen... det få gå:D
Sen få ja se hur jag känner mig, hur lördagen fortsätter :)

 

  känner mig rätt sliten idag :(

Av Elina Kärrman - 9 september 2011 21:58

Ja kanske börja bli? Vet inte.

Nyser och nyser, och halsen värker..

men jag har inte tid och vara sjuk, så nu äre bäst och kurera sig och tänka positivt ;)


Strax blire sängen, för jobb imorgon igen..

Men sen är det min tur att ta ja helg någon stund iaf:)


Hoppas er fredag ha varit bra:)

Av Elina Kärrman - 9 september 2011 07:44

 Igår va ja ute på en prommenad, och tapetserade klart inne i sovrummet och gästrummet.

Så de ja hade tänkt hann jag göra klart oxå ;D


Maaja kikade även förbi, så hon blev drabbad och hjälpa till.
Men det va jätte snällt och gulligt av henne :)


Här kommer bilderna då man inget rött ser längre;D


 

  Det blev genast mycke bättre, bara handtagen som fattas. Sen så ;)


Ha en bra fredag alla läsare :)



Av Elina Kärrman - 8 september 2011 18:26

      Sitter här hemma i min ensamhet, gubben och Kira är och jobba så jag njuter av en god middag som är lax och broccoli  :)


 

En prommenad, nu då regnet håller sig borta SKA JA TA!

+

Så hade jag tänkt göra klart i gästrummet ikväll, som vi började göra klart igår men limmet tog slut;D

 

Såhär se de ut just nu:

 

 

  Snacka om att det klia i fingrarna då man se de såhär;D

 

Av Elina Kärrman - 7 september 2011 22:53

Idag så va älskligen riktigt duktig och bakade en blåbärspaj till jobbet och en till mig..


Så jag bjöd hit Maja och Sandra på fika, sen börja vi fixa klart gästrummet.

Ett riktigt trevligt besök, och en underbar kväll men mycket prat och skratt...

Tack för ikväll brudar :)


  Blåbärs paj med vaniljsås och saft, smaskens :)


De va min underbara kväll!

Av Elina Kärrman - 7 september 2011 18:09

 Tänkte bjuda på ett bildinlägg nu på blommorna som jag fick av syster.

Lovade att ja skulle komma med några bilder så här är dom :)

 

  Den blomman hamna i gästrummet på nedervåningen :)

 

  Och den andra i ett av köksfönstren i köket.
Den mittersta äre :)

Tack än en gång :)

 

- - - - - - -  - -- - - -

Av Elina Kärrman - 7 september 2011 07:45

Man kan säga att jag ha hittat kabeln till datorn så nu är jag på banan igen med bloggandet.


Bjuder därför på en onsdagsbild:


 

Hoppas er dag bli bra i regnet...

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards