anileelina

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elina Kärrman - 17 oktober 2011 21:06

I och med att de inte blev nå helgs mys för någon av oss här hemma så ta vi det ikväll istället. Men det funka ju det med:)

 

Jobbet idag gick bara bra, lite mör i kroppen bara men annars rulla de på :) Hel skön dag för övrigt.

 

Efter middagen tog ja och Kira en snabb promenad bara, och nu sitter ja här med en chipsskål och dipp framför mig:)

 

Fatta inte varför ja e så förbannat sugen på allt nu för tin, skull kunna äta hur mycket som helst och vad som helst tro ja:S

En dålig period måste ja ha kommit i. hmz...

 

  mummmms :) ha längtat såååå...

 

  en varm och rosa kindad tjej, hahahahahah!

 

Tack för oss..

 

Puss o kram



Av Elina Kärrman - 16 oktober 2011 12:43

 Efter att klockan ha ringt 6dagar så va de förbannat skönt att den för engångs skull höll käft i morse.

Enda och sista dagen idag den inte ringde, så imorgon starta den om i 6dagar, och den kan ju få en på knackigt humör ibland...

 

En kanon fin söndag äre idag, man blir så glaaaaaad av vädret så måste såklart klä på  mig och gå ut en sväng.. Passa på innan de bli mörkt:)

 

Sen vad söndagen ha att erbjuda vet jag inte?
Kira kommer väl hem igen iaf:)

 

/E

Av Elina Kärrman - 15 oktober 2011 22:31

 Idag hade vi stängt butiken pga. Inventering.

Så, efter 15 timmars slit fick vi äntligen fara hemmåt :)

 

Så måndag morgon kl 07.00 öppnar vi igen för både fakturerande och icke fakturerande kunder. Så välkommna :)

 

 

Nu då?, vad händer nu då?

Känner att ja fortfarande ha kryp i kloppen och skulle lätt kunna hitta på nått.
MEN, tro nästan det är bäst för min egen del att inte göra nått större, ansträngade utan bara varva ner lite..

 

En prommenad eller liknande få ja ta igen imorgon istället:)

Hoppas er lördag ha vart bra:)


Av Elina Kärrman - 14 oktober 2011 19:24

Vi är visst inne på fredag kväll, men vars e fredags känslan? fredags myset??

Jimmy jobba och Kira e i stugan med familjen. Och helt slut i huvudet e man efter all förberedelse inför inventeringen imorgon..


Koka iaf ihop kyckligfilé till middag som blev suuuuuuper god, synd bara man sitter här ensam. Meeeen, det gick ändå:)


 




Antligen så blire att städa resten av kvällen, eller så försöka hitta fredags känslan.
Men äre ens någon ide då man ska vara på jobbet 07.00 imorgon igen :S


Ha en underbar fredag :)

Av Elina Kärrman - 14 oktober 2011 07:53

Äsch då vad sent de blev igår, åt helvete för sent för idag e ja seeeeeeeg...

Kallt som i graven känns de och va ute, brrrr.


Men det e bara och klä sig för en morgon promenad innan jobbet, så man vakna till lite:)


 

Ha en helskön fredag alla läsare :)

 

Av Elina Kärrman - 13 oktober 2011 22:14

 Efter 12 timmars jobb, varav någon timma personal möte med bla. pims, med ett helskönt arbetsgäng så är jag nöjd för dagen.


En timmas promenad blev även av efter jobbet, så nu sitter jag i soffan och mojsa ner mig innan det e dax för sängen.

 

Imorgon väntas fredag, även mycket göra på jobbet så dagen kommer nog bara att rinna iväg :)

 

Hm, ja.. de va min kväll ikväll :)

 

/E

Av Elina Kärrman - 12 oktober 2011 18:33

 Jaa, nu ha verkligen den kalla tiden startat. Än fast solen tittar fram om dagarna så äre fortfarande iskallt.. Brrrr!
Mössa och vantar är framplockat, annars fryser man ju ihjäl då man e ute och promenera :S


Halva veckan e snart gjord..

Hittils av veckan så ha ja slöat en dag och en annan dag varit på buggkurs och promenerat.


Och, ikväll ska ja bara spendera min tid med Kira.
Vi ska ut och gå en runda i kall blåsten, och sen bara mysa framför tv;n tro ja:D


Tjing



Av Elina Kärrman - 10 oktober 2011 07:47

.... redan måndag igen, känns som man inte hinner va ledig nånting, och göra nått. nu äre bara att förbereda sig för ytterligare en lång jobbarvecka ;s


ha en bra start på veckan :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards