anileelina

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elina Kärrman - 9 oktober 2011 19:01

Efter jobbet på lördagen så åkte jag och Jimmy ner till Gunnarn för att fira Rikard som fyllde 30 år:) Det va super god mat, ett trevlig sällskap och en hel rolig kväll helt enkelt:)

 

De va allt om kvällen, nu kommer lite bilder istället.

( det gick inte att få bra bilder men bilder äre iaf:) )


själva huvudpersonen den kvällen

  


och alla andra som delade kvällen med honom

                 

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Tack för mig:)

Av Elina Kärrman - 6 oktober 2011 20:06

Nu så ha Kira kommit in i ålder 10 månader:)
Tiden bara ruuuuusar iväg, och tyvärr så hinner man inte med.


Hon är helg enkelt en sån underbar, go, kärleksfull person.
Hon går inte att missa, och bry sig verkligen om folk..


Hon blir bara gosigare, och klokare för varje dag som går. Helt underbat att se hur hon utvecklas:)


  Ha tyvärr ingen jätte ny bild på henne, men tänkte göra ett bildbomb inlägg om henne snarast :)

 

------------------------------------------------


Ne, annars så äre en sån där kväll som man tvättar ikväll.

Va ute på en liten prommenad men de börja regna så mycket så gick inte:(


Nu tänker ja avsluta kvällen med ett ägg och en dusch, sen ladda för fredags jobb imorgon:)


Tjing

Av Elina Kärrman - 4 oktober 2011 20:02

 Mmmmm, idag vare en sån dag som man fick äte en bulle, eller två:D

Super gott juh:)

 

Kira e hemma igen, hon va hos mamma en dag bara sådär:)
Skönt och ha henne hemma igen och se att hon må bättre..

 

Så, ikväll ska vi bara myyyysa, men en liten prommenad ha vi iaf gjort.

Så resten av kvällen blir nog framför tv:n, punk.

 

 

 

 

Av Elina Kärrman - 3 oktober 2011 19:32

Efter en helskön helg i Lycksele så är vi inne på en ny vecka med en ny månad.


Men iallfall så helgen va helt otroligt rolig, synd kvällarna gå så förbannat fort bara:(


Så ja tackar alla ja umgicks med för en underbar helg, de behövdes :)


 

 

Jag säger bara TOK!  ;D

 

 



Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards