anileelina

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Elina Kärrman - 12 augusti 2011 20:24

 Jobbet gick utmärkt bra idag, kunderna va glad och vädret på topp.

Kycklingsallad och vitlöksbröd hade älsk kockat ihop då ja kom hem, riktigt smarrigt :)


Kört bort en massa skrot ha vi även gjort, som vi hade i förrådet där ute.
Så nu kan man iaf gå in dit, hahah


Och nu ska vi avsluta kvällen med mys i soffan med lite chips och en chokladbit, mums!
Ibland måste man få unna sig, iaf en dag i på veckan ;D


Förresten, ha några bilder liggandes på datorn på de två rummena på övervåningen.

Tänkte visa er hur det ser ut nu iaf, o inredd och långt ifrån klara ;D


    "döskalle rummet", haha! Ja vad säger man?;D fint där inne ska man väll kunna få än fast det e döskallar på väggen? hm..


  Ett neutralare rum, dessa rum ha vi inte gjort nått åt! Dom va såhär:)


Nu ska ja mysa ner med i soffan och ladda för morgondagen!
Puss o kram



Av Elina Kärrman - 12 augusti 2011 08:19

 Att vakna fredag morgon med fint väder, och veta att man e ledig efter 8timmar är helt underbart. Så förbannat skönt:)

Veckan ha gått riktigt fort, tycker man inte hinner nått om kvällarna :/


Vad helgen ha att erbjuda de få vi se, både jag och älsk e ledig så vi få hitta på nått  :)


Ha en skön fredag alla!

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards