anileelina

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Elina Kärrman - 13 augusti 2011 20:55

 Idag blev det ingen sovmorgon direkt för vi skulle upp och fara iväg på dop.

 

Så idag döptes Joacin Och Madelenes son Johannes.

Det va ett riktigt fint dop, med trevligt folk och god fika.

En hel trevlig dag i Lycksele helt enkelt.

 

   Hela famiiljen :)

 

  Själva huvudpersonen Per Erik Johannes Jacobsson!
Lill killen, så fin så :)

 

  Under dopet, hela familjen + gudmor och gudfar :)

 

  En av tårtorna på fikat, så hiiiimla fin bild och tårta.
God va den oxå. De va så fin så man ville igentligen inte ta nått av den ;D

 

Som sagt, en riktigt trevlig dag och fint dop :)

 

Efter dopen åkte jag förbi dollar en sväng och sen for vi vidare tilll mamma för lite middag. Himla god midda med ännu mer trevligt sällakp. Syster med fam va även där.

SÅ nu är man propp mätt. Känns som man ha ätit för flera dagar;D

Men det vare värt.

 

Nu återstår lite tv tittande och slappande i soffan.

Ha en bra kväll!

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards