anileelina

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Elina Kärrman - 9 januari 2012 15:44

 Man klaga då det snöa för mycket, och man klaga då det e sviiiiin kallt ute.

Man é oftast aldrig nöjd, hahaha..

 

Jag och Kira tog oss en liten runda ute, men jag gick mig varm tillslut men hennes fötter tyckte visst att det va så kallt så vi gick egentligen lika fort hem igen.

Men lite frisk luft fick man andas iaf :)

Kunde ja skulle ja göra upp en brasa och elda uta helvete för och få det varm och skönt;D haha

 

 

 

 

 

Så, nu ska vi krypa ner i soffan och se en film :)

 

puss kram

 

 

Av Elina Kärrman - 9 januari 2012 10:43

 Nu så ha vi kommit till andra veckan i januari.

Och de e andra veckan ja går arbetslös, och det känns tyvärr som en evighet redan.

 

För övrigt så gick allting bra i Lycksele ihelgen, helgen va lugn och skön. Och Kira va jätte duktig, klart det är en vanesak för henne och gå från hus till lägenhet men hon kommer anpassa sig bra så ja e inte ett dugg orolig:)

 

Kallt som i graven verka det va ute idag, så frågan är vad man sku ha hitta på förnått..

Palla man en prommenad?, eller få man bara sitta inne? hm..

 

Hoppas din dag blir bra iaf:)

 

Puss o kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards