anileelina

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Elina Kärrman - 13 januari 2012 17:23

 Ja, något bus blev de minsann gjort idag.

Skotta snö blev av, handla till en god middag blev av..

och..


Köra skoter blev av, helvete så skojj, men fy fan så kallt det ändå va:D

Tacka vet ja om några månader, då äre bara härligt.. hehe!


 


 


 


 

ABSOLUT ingenting säger ja om bilderna iaf, haha ha ha  ha!!


- - - - - - - - - - -


Nu äre färdiglekt för denna dag, nu ska ja sätta mig ner och finslipa, ändra på mitt CV som ja ska lämna in på måndag:)



Puss o Kram

Av Elina Kärrman - 13 januari 2012 10:00

Nu ha snart andra arbetslösvecka gått, vi e inne på fredag idag.

Fredag den 13:de om ja inte ha fel?

Men jag bruka aldrig märka av den dagen så kommer nog inte göra de idag heller:D

 

I veckan så ha det faktiskt inte snöa så mycket, så lite ledigt från skottningen ha ja fått iaf.

Men då ha ja träna på annat sätt i stället, för nu börjas det.

Äta nyttigare och röra på mig..

 

Igår (torsdag) så va ja och mamma nere i Lycksele en sväng.

Gick på några affärer och åt gott, handlade även någon stackars pryl.

Bild på en sak, som är en mössa kommer ni nog att få se ;P

 

Nu ska ja faktistk ut och skotta bort snön som komme igår, sen hoppas ja på nå buuus;) haha

 

Ha en bra dag alla!

 

Puss o kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards