anileelina

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Elina Kärrman - 16 oktober 2012 20:57

Imorse då ja öppna ögonen så va det såklart liite vitt ute, och mer vitt blev det under dagen.

Allt känns så annorlunda, man bli blöt och kall om fötterna och det knastra och spraka då man går ute i naturen. Något som ändå är rätt mysigt, men man e inte van allt de och kylan.

 

Men nu äre visst bara att vänja siig, för nu börja vintern vara här :)

 

 

 

Idag ha det annars blire gjort lite allt möjligt!

Dagen började med en prommenad ute i blötsnön, men Kira klaga inte:)

 

 

 


Sen följde jag Johanna upp till storuman och vi shiffta om däckena på bilen hennes så man våga kör. Sen stanna vi till i Gunnarn en sväng och hälsa på syster och mamma :)

 

Och efter middagen så åkte älsk som vanligt till garaget, och jag for ut och gick en sväng. Sen körde vi ut och släppte ihop kira, kitty och elvis så dom fick busa av siig lite energi!
Och nu sitter ja nebäddad i soffan efter en varm skön dusch :)

 

Hoppas er tisdag ha varit bra, och att ni hållit er på vägen!
/E


Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards