anileelina

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Elina Kärrman - 18 oktober 2012 21:36

 Mamma hade några ärenden idag här i Lycksele, och sen ska dom upp till stugan ihelgen så vi skickade med henne Kira så hon få roa sig lite och umgås med Dejja.

 

Sen ha ja tagit på mig och hjälpa dom på XL-Bygg och inventera lördag och söndag så ja kommer va i storuman dom dagarna. Så därför passa de utmärkt att hon följde med mamma upp och hon få åka med mig ner igen på söndag :)

 

Men det känns redan så fruktansvärt tomt, att ett sånt liten hjärta kan göra så mycket. Man känner det inte försen man inte ha henne här. Och hon är ju annars så underbar, en väldigt lättsam hund. Hon bara följer med och säger inget, man märker istort sett inte av henne. Utan hon bara finns och är en underbar kompis :)


 


Annars idag så ha ja mest umgåts med johanna, och kira ha fått va med Kitty o Elvis :)

Ett möte på arbetsförmedligen blev oxå av, och de händer som väldigt liiiite där tycker ja tyvärr men...


Sen blev det pizza till middag med mamma, och sen åkte vi och hälsade på jocke och madde :)

 

Och nu är som torsdag kväll slut, bara ladda för morgon dagen!

 

PUSS o God natt!



 

 

 

 

 

 

 


Av Elina Kärrman - 18 oktober 2012 08:06

 Ja, usch så grått och trist det ska måsta va ute varje dag.

Jag känner att ja behöver lite sool så man få någon energi tillbaka :(

 

 

Och regn, regn och regn. Låt det det snöa för tusan! Man blir då inte lika blöt av snön iaf.

 

 

Less tjej, men bara att he sig ut på morgon prommenaden...

 

 

 

Och trött hund som ja få ta och väcka nu, sen e hon visst i "rooliga" löpen oxå, hm ;D

 

 

 

 

Aja, hoppas att dagen känns bättre då man ha kommit igång :)
Puss o Kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards