anileelina

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Elina Kärrman - 6 september 2012 20:42

Dagen gick ändå bra på jobbet trotts lite sömn. Men i slutet av dagen börja huvudvärken smyga sig på och de som ofta blir, frys och svettningar. Och all ork bara försvann ur kroppen :( .. Så efter jobbet körde ja ne på byn och kolla lite i affärerna Storuman ha att erbjuda, men inget att handla som vanligt. Sen satt ja mig och börja skriva ihop ett cv och drack te och åt lite frukt. Efter någon timma framför datorn börja ja frysa som satan igen. Så nu ligger ja under täcket och ska se tv och hoppas på sömn inatt..

Bunkrat upp med allt.möjligt ha ja även gjort. Så nu jävlar ska ja bli frisk.

Punkt och god natt, kryper ne till sängen nu :)

Av Elina Kärrman - 6 september 2012 06:12

Hm ja, man kan undra vem John blund va hos inatt. Han glömde då att titta till mig, eller så e han rädd för förkylning?? Om jag fick 3 timmars sömn inatt ska ja va väääldigt glad, suck fan! Man känner sig som en zombi, ögonen gå knappt hålla uppe. Meeeen bara upp och hoppa och bege sig på jobbet.. //e

Av Elina Kärrman - 6 september 2012 06:11

Hm ja, man kan undra vem John blund va hos inatt. Han glömde då att titta till mig, eller så e han rädd för förkylning?? Om jag fick 3 timmars sömn inatt ska ja va väääldigt glad, suck fan! Man känner sig som en zombi, ögonen gå knappt hålla uppe. Meeeen bara upp och hoppa och bege sig på jobbet.. //e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards