anileelina

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Elina Kärrman - 8 september 2012 18:15

Helgen ha kommit ännu en gång.. igår blev de lugnt med lite biltvättande och film mys med götta hos sebbe och Josefin :) och idag blev de sovmorgon sen en sväng på stan. Och även här fanns ingen vinterjacka ännu heller så ja e nog för tidigt ute iår. Haha! Kvällen kommer ja att spendera med ett härligt gäng i kattisavan med grillning någon cider, och varför vi e här för vi ska fira Johan som ha fyllt hela 23. Hoppas vi kommer få en trevlig kväll och att även ni få en super kväll. Kram kram/elina

Av Elina Kärrman - 8 september 2012 18:15

Helgen ha kommit ännu en gång.. igår blev de lugnt med lite biltvättande och film mys med götta hos sebbe och Josefin :) och idag blev de sovmorgon sen en sväng på stan. Och även här fanns ingen vinterjacka ännu heller så ja e nog för tidigt ute iår. Haha! Kvällen kommer ja att spendera med ett härligt gäng i kattisavan med grillning någon cider, och varför vi e här för vi ska fira Johan som ha fyllt hela 23. Hoppas vi kommer få en trevlig kväll och att även ni få en super kväll. Kram kram/elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards