anileelina

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Elina Kärrman - 21 april 2014 22:30

Jo serru!
Poff sa det och påsk ledigheten är nu slut..

Imorgon så äre åter till jobb igen, en tröst är iaf att veckan är en dag kortare. Hehe!!
Men så farlig är de inte att börja jobba igen, som det kanske lät :p
Då behöver man inte fundera vad man ska göra om dagarna iaf :)


Ja åter till ledigheten så ha den varit helt totalt värdelös.. Och nu ljuger jag inte!
Visst, det har varit skönt och va ledig. Men inte mer än så! Jag och hjärtat ha haft en riktigt tråkig helg..

Tur som sjutton iaf att vi ha ungåtts lite med Sebbe o Jossan :) tack för dom stunderna med er.

Ännu en sådan påsk vill ja absolut inte ha det, på väääääldigt länge iaf. Jag vill vara ute, köra skoter, sooola, fiska och känns fjäll luften :)


Och nu så är denna Donna äntligen hemma hos oss igen :) som vi ha saknat henne <3

Tack för denna påsk :)
Hoppas ni känner er nöjd efter denna ledighet :)

God natt, puss o kram :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards