anileelina

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Elina Kärrman - 23 april 2014 18:20

Nu så äre ju den tiden när snön har tinat bort, och det ligger kvar 10 ton grus på gång banorna!

Kira har alltid sen liten haft problem med tassarna! Vi ha varit hos vet. Ett par gånger för det..

Nu så har ja märkt att hon tycker det är obehagligt att gå på asfalt med grus på, eller grusväg..
Hm..

Jag lyckats inte se nått större hinder under den tassen hon visa mig.
Så detta känns inte speciellt kul :(

Man känner sig så hjälplös då man inte vet vad man ska göra så det går lättare för henne. Man få verkligen blicken av henne att hon tycker det är besvärligt!

Försöker och gå med henne mer i skogen, vilket hon tycker är
Jätte skoj. Men asfalten måste jag ändå korsa tyvärr. Så detta blev lite knepigt :( hoppas dom ta och sopa alla gator snart...



Vi hade tänkt va duktig då jag kom hem från jobbet idag. Men hon tyckte det va så jobbigt att promenera efter asfalten så vi vände och gick hemåt. Det fick bli soffmys istället <3

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards