anileelina

Alla inlägg under mars 2016

Av Elina Kärrman - 11 mars 2016 13:27

Slutet på veckan är åter här..
Det är den berömda och efterlängtade fredag för många!

Vädret är fantastisk, man blir så glad då solen tittar fram. Och att det dessutom är +5 grader. Häääääärligt!

Från vårt vardagsrums fönster


En morgon löpning på ca 30 min blev av medans degen till dessa godingar jäste. Gillar att man kan klämma in så mkt som möjligt under en dag.
Pizzabullar som ska hänga med upp till fjälls på påsk. Super att slänga me som lunch, mellan mål eller en lätt middag :)

Jag körde receptet från Jennys matblogg. Det enda jag ändra va att jag hade vitlöks smak på tomat såsen.

Super goda blev dom!

Lilleman sover så gott i vaggan just nu, ska själv passa på att ta en kaffe i lugnet :)

Ha en skön fredag!
Puss o kram

Av Elina Kärrman - 8 mars 2016 15:39

Ihelgen då fick vår älskade kille sitt namn stämplat. Vi döpte honom i Margareta kyrka här i Lycksele, världens mysigaste kyrka!

Allt gick bra, och prästen va fantastisk. Två st underbara gudmor/gudfar har även Liam fått <3

Vi bjöd på fika efter, samt så hade vi paketöppning. Fantastiska presenter fick han. Tack för dessa :)

Kunde själv inte ta kort på oss. Så tog en bild från syster som hon hade lagt ut på Facebook. Tänkte det kan va kul för er att se! En kompis tog en hög med bilder på oss som jag kommer få sen! Utan kort behöv ja inte va :)


Haha, inte det bästa kortet men..

Lill killen blev så trött efter den där stunden.

Lars Liam Lage Larsson <3

Puss o kram

Av Elina Kärrman - 5 mars 2016 08:57

Sitter här och försöker varva ner lite med en kopp kaffe i handen. Kasta precis i mig en macka i farten!

Idag är det nämligen dop för vår älskade son. Ska bli så mysigt och spännande :)

Värdet är skit, och för övrigt så äre marknad här i Lycksele. Mycket stå hej om kvälla. Men tur man är skötsam själv än så länge :)

Ne, kila vidare!
Tjing

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards