anileelina

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Elina Kärrman - 16 februari 2016 12:27

Ja i söndags började vår lill kille bete sig lite märklig och va ovanligt gnällig. Det visa sig att han hade lite feber. Nu ha han legat på just under 38 grader, tredje dagen idag. Ringde BVC för lite tips och rådgivning imorse. Nu när han ha blivit 3 månader få man börja ge dom lite Alvedon. Så vi ska prova ge han ikväll och hoppas han repar sig snabbt nu.

Själv så är man inte heller riktigt på topp, så det blir extra jobbigt för min kropp då det inte blir någon sömn alls nästan.


På torsdag så är vi inbokad att han ska ta 3 månaders sprutan. Men jag börja tveka och undra om man ska skjuta på den någon vecka. Dom kan visst få feber oså som biverkning av den. Så känns inte så fränt om han redan är låg :( hm...

Jaja, vi få sitta inne och mysa och kramas. Men vädret är så otroligt härligt ute så man skull gärna vilja ut. Men inte sista gånger det är fint väder. Det är ju som tiderna nu som börja komma :)

Önska Liam krya nu :)

Tjing

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards