anileelina

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elina Kärrman - 19 augusti 2012 21:41

... Så e man tillbaka här i uman för en 7-16s jobbarvecka. Min enda lediga dag idag ha varit lugn och skön. Ha egentligen inte gjort så mycket. Störst del av dagen ha jaBara umgåtts med kira, typ :) ett par matlådor koka ja även ihop, och sen middag med Madde. Så min dag ha varit härlig. Synd solen inte va framme bara men..

Nu sova och ladda för jobb..


Av Elina Kärrman - 18 augusti 2012 14:56

Ett stort grattis till dig mamma som idag fyller år. Hoppas du få en underbar fortsättning på dagen :) och tack för fikat.

Av Elina Kärrman - 18 augusti 2012 07:33

 Igår innan ja somna så hade ja ställt väckarn rätt tidigt ändå för kände ja ville få en lugn och skön lördagmorgon utan stress.

Så imorse klev ja upp, åt fil och banan till frulle medans man checka av face ;D

 

Efter de kände ja att de va riktigt friskt luft ute så va fan, ja hoppa i träningskläderna och for min korta runda bara på lite över 3 km, och det ångra ja inte för de va suuuuper skönt :) Nu på morgon kan man iaf andas, luften e inte lika äckligt tung.

 

 

 

Nu så är även bilen packad och jag strax klar för jobb i 3timmar.

 

Ha en skön lördag!

Av Elina Kärrman - 17 augusti 2012 21:21

 Man kunde ju önska att man inte satt ensam såhär en fredag kväll, utan kunde få tända ljus och se någon b<ra film med ett fint sällskap.  Men i och med att ja jobbar imorgon med så sitter ja här ensam istället :(

 

Provade att va ute på en joggingrunda efter jobbet men allt va åt helvete. Musiken va världelös, headsetet störde jag mig på och ja kände mig heeeelt omotiverad så ja sket helt enkelt i det.

Gick hem och diska och packa istället och sen for ja bara ut på en skön lugn prommenad istället.

 

 

 


Och nu sitter ja här och snegla på tv:n och äter lite nötter och vänta på att man få sova så det blir imorgon någong gång :)

 

God natt....

 

Hoppas ni ha en bra fredag kväll!

/E

 

 

 

Av Elina Kärrman - 16 augusti 2012 22:16

 Tjoooho, ett tag sen man la några rader här igen.

Men jobba som sagt bara så ha inge intressant att skriva om, tyvärr..

 

Men idag så jobbade jag mitt sista pass 10.00 - 20.00, och det känns så jäkla skönt.

Imorgon jobba ja mitt sista "sena" tider pass och på lördag min sista helg.

Sen gå ja bara 07,00 - 16.00 eller 08.00 - 17.00 ända tills man sluta :)

 

Det känns bättre och ta på sig mer jobb, än veta att man måste jobba:D haha

Konstigt nog.

 

Hoppas bara dom här dagarna gå fort nu så man få ha sin lilla lediga "helg"/dag och åka neråt..

 

Äääsch, bäst och försöka sova nu kanske?

 

Puss o Kram / E

Av Elina Kärrman - 15 augusti 2012 07:46

 Morgon trött? ooh ja. Ja fatta inte varför ja blivit det nu på sista tiden.

Ta mig fan nästan inte upp ur sängen, så bli alltid i sista minuten. Hinn äta frukost sen tvär kik i spegeln. De här med smink och de ha ja lagt åt sidan visst :)

 

Tyck att ja ändå börja så pass sent i veckan, 08.30 Undra hur det ska gå resten av dessa veckor då ja börja 07, eller 08 på morgon ;D

 

Jaja, men så länge ja inte försover mig äre nog rätt lugnt :)

 

Ha en bra dag på er!

Kram E

Av Elina Kärrman - 14 augusti 2012 20:53

Denna dag känns som ja ha gått på moln, ha känt mig super glad helt enkelt. Ett leende på läpparna ha ja haft, och riktigt varför vet ja inte :) efter jobbet blev d en 4 km runda, dusch och sen middag med älsklingen. Nu väntas väl bara soff, eller säng häng heter de väl här :p h en trevlig fortsatt kväll. / e

Av Elina Kärrman - 13 augusti 2012 08:21

Åh fort så va helgen över! Hade en helt fantastisk helg hemma i lycksele.. hann allt ja skulle plus massa mer roligt :) och nu e man åter i storuman för en ny jobb vecka. Mån-lördag denna gång:( hoppa ni få en bra vecka. /e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards