anileelina

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elina Kärrman - 12 augusti 2012 00:43

Vi ha de super bra, trevligt folk som fn och jätte trevligt ha vi.. fina lastbilar med belysning på :) så skål på er..

Av Elina Kärrman - 11 augusti 2012 20:53

Nu ha vi packat bilen med ett.underbart gäng, och bege oss mot näsmark igen för att träffa folk och ta någon öl :) hoppas no andra oxå få en härlig lördag kväll.. /e

Av Elina Kärrman - 11 augusti 2012 20:53

Nu ha vi packat bilen med ett.underbart gäng, och bege oss mot näsmark igen för att träffa folk och ta någon öl :) hoppas no andra oxå få en härlig lördag kväll.. /e

Av Elina Kärrman - 11 augusti 2012 12:57

Fick en liten mysmorgon imorse med älsklingen. Sen började ja tvätta tog en dusch, och nu e vi i näsmark på lastbilsutställningen med nå härliga polare :) mycke fina lastbilar finns de att titta på, men även mycke ointressant finns oxå.

Vi kanske dra en tripp tillbaka hit ikväll och drick nå öl :)

Av Elina Kärrman - 11 augusti 2012 12:57

Fick en liten mysmorgon imorse med älsklingen. Sen började ja tvätta tog en dusch, och nu e vi i näsmark på lastbilsutställningen med nå härliga polare :) mycke fina lastbilar finns de att titta på, men även mycke ointressant finns oxå.

Vi kanske dra en tripp tillbaka hit ikväll och drick nå öl :)

Av Elina Kärrman - 9 augusti 2012 20:48

 Torsdagen e snart över och de äntligen är fredag.

Iveckan så ha ja jobbat 06.45 - 16.00 och dagarna ha bara rusat iväg.

Att ha varit 2 till här nere hos mig gick faktiskt riktigt bra i veckan, vi såg mycke film och bara umgicks på kvällarna :)

 

FREDAG imorgon, och de känns super skönt. Nå jobb ihelgen ha ja INTE tagit på mig. Känns som de finns andra saker än bara jobba man vill göra oxå innan sommarn är helt är över.

 

Så imorgon åker ja ne till Lycksele för att bara va och känna mig hemma, tvätta/städa och umgås med allt underbart folk :)

 

Tråkigt inlägg men allt för mig ikväll.

/Tjiiing

 

 

 

 

Av Elina Kärrman - 5 augusti 2012 22:32

Helgen ha som sagt gått aldeless för fort. Men de e klart, ledig en dag bara så bli de fort måndag igen..

Nu sitter ja i min lilla lya igen för en ny jobbarvecka. Gå 7-16 i veckan så de bli tidiga mornar men då ha man mer tid på.kvällen

Men helt ensam e ja visst inte här.nere i några veckor. Jimmy och hans lille bror Jocke ska upp till blaiken och jobba i några veckor. Så man kan säga att detta ska bli spännande veckor här. Haha

Annars ihelgen ha ja bara myst med.älsklingen och vi ha varit och grilla, spelat kubb, tvättar bilarna, tagit någon promenad och hälsat på folk, en riktig trevlig helg :)


Av Elina Kärrman - 4 augusti 2012 08:37

 Igår så jobbade ja mitt pass på XL-Bygg, slutade 17.40 Sen blev de bestämt att ja skulle köra ne till Lycksele med flyttlasset som va i Audin för Jimmy och hans lille bror behövde bilen idag (lördag), för att köra upp till tärna och förbereda för förhoppningsvis jobb till veckan :)

 

Så väl i Lycksele blev massa upppackat och nepackat och undanpackat.

Sen bjöd vi några på kaffe, kaka och bulle och såg någon film och hade trevligt :)

 

Rätt sent kom vi isäng, men ingen av oss kunde sova förut lill fis´n Kira för ja hosta ju så förbannat mycket. Försökte fan med allt men ville inte ge sig förren efter 2timmar kanske. Så lite och ingen sömn blev de denna natt :(

 

Så nu ha ja bunkrat upp med en massa hostmedecin, slemlösande och halstabletter. Ta ja inte död på hostan nu vetti fan hur ja ska göra...

 

Så nu sitter jag här i Storuman igen och ska käka lite frukost för att sen fara och jobba i 3timmar.

Och sen vidare ne till Lycksele igen för att njuta av den lilla helg som man fått :)

 

 

 

Nu önskar jag er en fortsatt trevlig helg :)

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards