anileelina

Alla inlägg under september 2012

Av Elina Kärrman - 23 september 2012 20:28

Helgen spenderade jag och älsklingen i stugan med mor och far. Vi åt gott, va ute och elda, tog någon promenad, bytte kamin iköket och bara myste :-)

Av Elina Kärrman - 20 september 2012 21:11

Sista träningspasset ikväll för veckan så drog jag med mig maja, för det va "prova på" kväll på gymet för icke medlemmar. Jag börja med att springa som vanligt, hann springa ca 5km så kom Lars och Lovisa och tyckte vi skulle pröva på spinning, cirkelspinning. Så, ja hoppa av bandet och gick ner och hoppa på en cykel istället. Men fan så jävla jobbigt det va innan den timmen va över. Men rätt skoj va det iaf :-)

Så nu blire strax att lägga sig och sova så det bli fredag någon gång. Fredag och helg, och man få träffa han ja älska mest av allt <3

Hoppas ni haft en bra dag!
/e

Av Elina Kärrman - 20 september 2012 07:29

Hääärligt att man knappt få på sig bhn här på morgon :-) välkommen träningsvärk.

Hoppas det inte bli mycke tunga lyft idag på jobbet, haha..

Annars idag så ha man tid på sjukan, spännande och se vad resultatet säger..

Annars få ni ha en bra dag;p

E

Av Elina Kärrman - 18 september 2012 20:01

Nu känns det verkligen att sommarn e över och vi bara vänta på snön.. Luften e kall och vindarna kylig. Fryser redan, hur ska vintern gå? hm..

5.6 km på löpbandet blev det ikväll + lite armar, ben och mage.. så jag känner mig nöjd för denna gång, bara hoppa i duschen sen lägga sig framför tvn, och ladda för en ny dag imorgon :-)

Många varma kramar/
Elina

Av Elina Kärrman - 16 september 2012 21:14

Min lediga dag denna helg blev då spenderad i gunnarn med massa mys, bus och trevligheter samt en promenad med dom håriga liven<3. God mat och massa onyttigt blev det även ätit, så ett gympass va riktigt skönt här i kväll :-) så nu äre bara att se beck och försöka somna sen.

Hoppas er helg ha varit bra :-)

//e.k

Av Elina Kärrman - 15 september 2012 17:37

Idag blev de jobb för mig och de gick bara bra. Jag hann precis det ja ville ha gjort på jobbet så de va roligt :-)

I vanliga fall så bruka ja åka ne till lycksele och hitta på nå skoj samt njuta av mitt hem, men nu i två helger så blire lite annorlunda. Badrummet i lägenheten håller dom på renovera så ja håller mig gärna bort där ifrån. Så ihelgen e jag i gunnarn hos mamma och pappa och umgås. Jimmy kom även hit så bättre kan det inte bli. Så ikväll blire filmmys med massa gott :-) ha en trevlig kväll. /e

Av Elina Kärrman - 14 september 2012 21:18

Fredagkväll och inget fredagsmys :-( sitter här i lilla lyan ensam, för tog på mig och jobba 3 timmar imorgon. Och nu då älsklingen inte är här uppe och jobba så blire ensamt och man sakna såklart honom. Men istället för mys framför tvn så blev det ett gympass, och sen ha ja packat ihop det mesta som inte används och ska ne till lycksele. Så det bli väl att slänga sig framför tvn nu och sova så det blir imorgon någon gång :-) /e

Av Elina Kärrman - 13 september 2012 09:27

Eftersom jag tog på mig att byta vecka med bästaste Ulla så jobbar jag sent. Och de innebär ju då att ja gå 10-20 idag :-) och fara på gymmet efter 8 nästan halv 9 ikväll känns sent. Så därför gjorde jag bort de här på morgon, och de va huuuur skönt som helst.

Lite bloggande ha det blivit i veckan, men de e för inget speciellt händer. Förra veckan va ja sjuk och nu i veckan kör ja gärnet på jobbet och träningen. Så tycker de inte e något att skriva om varje dag;p

Hoppas ni få en bra dag och resten av veckan <3

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards