anileelina

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Elina Kärrman - 18 november 2012 22:36

Ja, helgerna bara rusa förbi. Söndag kväll ännu en gång, och jobb kl 8 åt morgon. Så bara att ta med sig älsklingen och kira i säng :-)

Annars så ha helgen varit lugn och skön, vi ha ätit gott och umgåtts med trevligt folk. Jag jobbade även min första lördag, det gick bra och va riktigt skoj :-)

Och idag åkte grabbarna till Piteå så ja ha myst med kira halva dagen. Sen varit med johanna andra halva, ätit gott och haft det riktigt trevligt :-)

Så nu tacka ja för denna helg och ladda för en ny vecka, puss o kram

/e

Av Elina Kärrman - 18 november 2012 12:36

 Det är tur det inte är ännu vi ska flytta, för jag kan helt enkelt inte bestämma mig om jag vill ha Ek matrumsbord eller ett vit! Båda är ju riktigt snygga faktiskt :)


 

Ett ek jag skulle kunna tänka mig, något åt det stuket iaf.

    

 

 

Och ett vitt som ja fastna för

 

Men det finns så mycket olika snygga bord lite här och var, men bara jag bestäm mig någon gång så ja vet vilket av dom jag ska fokusera på.

 

Ha du nå tips?

Eller hur man ska tänka?

För och nackdelar med ek, och även de vita?


/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards