anileelina

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Elina Kärrman - 27 november 2012 22:27

 Dagen började med att ja följde Johanna på besikning av bilen, sen blev klockan 10 och då va jag på  Åhlens för min första inskolningsdag där. Och jag tycker att det gick riktigt bra faktiskt, och roligt nanting vare oxå :) Så det hära känns kul, 2 olika roooliga jobb som man få vara på. Bättre än så kan det inte bli, eller? Jaaao, klart det kan ;D

 

Efter inskolningen prommenera jag hem och gjorde klar middagen, sen vid halv 5 åkte vi och simma över en timma. Klart att det känns redan nu i armarna mest, men skööönt nanting iaf :)

Nu äre baara att se framemot torsdagens simmning!!

 

Middagen blev serverad hos oss vid 7, sen en kopp kaffe på det och en promenad med Kira.

Städlusten rusa genom mig så ja ha smått börja julpynta, bytt gardiner i lägenheten samt satt upp julstjärnorna. Nu återstår bara resten imorgon :)

 

Så nu blire att krypa till sängs, och ja gissa ja kommer sooooova som en stock!
Tack och god natt!

 

 

En smygbild på fönstret i sovrummet, orka dock inte byta gardiner där inne. Men det duuuger ändå :)

 

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards