anileelina

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Elina Kärrman - 29 november 2012 19:53

Kursen, eller den snabba genomgången på jysk idag om sängarna vi säljer va väldigt lärorikt. Bara försöka komma ihåg vad det sas osv. 

Den avslutades iaf med fika, och det blev en snygg och goood tårta för Jyst fira 10ÅR :)

 

  

Handling och lite annat fix blev det sen, och bara hem och börja baka.

Gjorde snickers kakor och lussebullar, de blev faktiskt rätt lyckade båda två :)

 

 

 

Mina första lussebullar, helt klart godkända:)

 

Johanna ha även varit förbi mig en sväng, och vi ha varit ute en sväng och kika lite mellan jäsningen av degen. Så detta ha varit en helt klart mysig dag:)

 

/E

 

 


Av Elina Kärrman - 29 november 2012 07:33

 Jaa, ont i huvudet har väl alla någon gång då och då.

Och igår kväll fick ja ont i skallen vid 9tin, så vid 10 kanske gick jag och la mig..

Små somna om vakna av att ja hade så förbannat ont i skallen så ja visste inte vars ja skulle ta vägen. Jag låg och försökte somna om men gick inte. Sen börja det stama ner mot nacken, och lampan i hallen va irriterande och telefon lös aldeless för ljust.


Efter ja fick nog gick jag och tog 2ipren.. Det tog en lååång stund innan den ändå börja ge med sig. Så vid halv 2 titta jag på klockan sist. SUCK! Kan det vara något migrän aktigt jag börja få ibland? hm..

 

Så idag känns det bättre faktiskt, nu ska ja iväg på någon snabbkurs på Jysk. Sen blire nog bakning hela dagen :)

 

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards