anileelina

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Elina Kärrman - 18 april 2012 22:28

 Idag fick man ett sånt där trevligt samtal att min vän Madde inte ville äta själv, och självklart så äre trevligt med sällskap. Så efter hon hade varit i staallet så gjorde vi en lätt mat som hon va sugen på, som ja aldrig ätit förut. Men som va riktigt gott faktiskt:)


  

Vegitariska snitzlar som innehöll majs med sallad, bea sås och potatis terriner (tro ja de hette). Som potatisgratäng nästan. Riktigt gott:)


Sen ha ja haft en orolig liten vän i min lägenhet som ja hade tänkt skicka med bussen tidigare. Hon va inte alls nöjd. Så ja klädde på mig och gick ut med henne ännu en liten runda, och nu ha hon faktiskt lagt sig. Hon tyckte visst vi hade gått för lite idag;D heheh


  


Så nu ligger hon så snällt och sover, då borde ja med passa på:)


G natt

/E

Av Elina Kärrman - 18 april 2012 11:52

 Jaa, usch säger jag bara...

När man öppna ögonen imorse och såg att de va vitt ute, IGEN. Blev ju inte dagen bättre:(


  


Men vi klädde ändå på oss ja och fluffy för en promenad, men kände mig bara allmänt irriterad :(

Känns som denna dag inte alls bli nå bra, skulle vilja gräva ne mig och kliva upp då allt känns bra och snön e borta ;D


Men en positiv grejj idag är iaf att ja ska på amf för sista gången på ett par månader, så ska dit kl 1 och avsluta allt typ. Så det känns kanon iaf:)


Hoppas ni få en bra dag, och att ni inte ha sommardäck på bilen ännu:D Då kan de va nalta haaaalt:D


/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards