anileelina

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Elina Kärrman - 19 april 2012 22:09

 Lite hockeytittande blandat med dokumentären om han i Norge som döda hur många som helst på ön, bestod min kväll av.


Besööök av en glass sugen vän fick jag så vi gjorde glass, maränger, grädde och banan och gott va deet :)


  


Och Kira tyckte visst inte att benet hennes va nå gott då hon såg va vi smaska i oss;D


  


;D


/ E

Av Elina Kärrman - 19 april 2012 16:59

 Solen ha tittat fram, ca 7 plus visade min termometer ( i sol eller ej vet jag inte ) men blåst mycket ha det gjort.
Men det hindra inte jag och Kira för att va ute heeeeeeela dagen...


  


  

  


Sen tog vi bilen och gjorde lite ärende, köpte bla. ett sett av tallrikar så man inte behöver äta ur skålar längre;D


  


Sen gick vi sist in på konsum för att handla nå middag och vips, vad tro du elina "råka" hitta?
JO en blomma.. hm, ja e ju som ja e:D hahaha


  

Måste bara fixa en kruka som passa;D Tyck den passa såååå bra där ju i hallen ;D hehe


  

Sallad till middag blev de, mätt som fan blev man.

Så nu ska ja och lill hjärtat ut på en prommenad, igen:)


/E



Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards