anileelina

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Elina Kärrman - 23 april 2012 21:11

 Mamma och Dejja fick jag och Kira som besöök idag..
Kira blev nog den gladaste att dom kom, men självklart tyckte jag med att det va skojj :)


Vi gjorde lite ärenden, åt lunch, lite mer ärenden och sen for vi och hälsa på nå bekanta som bott i Gunnarn förrut men som nu bor här i Lycksele. Riktigt trevligt och roligt att se hur dom bor:)




 



oss tre idag, mamma fattades dock på bild men;D hehe    



Sen ha ja ringt arbetsförmedlingen och ändrat lite, ringde även killen i storuman ja ska hyra av under tiden jag kommer att jobba på det underbara stället som ja saknat jätte jätte mycket. XL - BYGG :) 


Och prommenaden ikväll i det "fiiiina" vädret få vi inte glömma.

Fan gummistövlen måst man ju let åt, det gå ju inte och va ute utan och bli blöt.
Och en regnrock till Kira skull man ha hitta.. haha


Nu ska ja titta lite på tv:n innan det bli sängen. Ska försöka kliva upp till väckarklockan imorgon, idag hade ja inte ens hört den, ops ;)


/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards