anileelina

Alla inlägg under mars 2013

Av Elina Kärrman - 19 mars 2013 22:23

Ikväll så behövde ja inte äta själv. Fick en middags dejt med Sara, och middagen kom från Umeå -Subway:)
Oooh så gott det va och tack Sara för den trevliga stunden :)

För övrigt så är ja inne imorgon på min 3:de dag i köket. Och tänkte bara säga er att det gå bra där. De va inte så hemskt som ja trodde. Det är faktiskt rätt roligt på sätt o vis :)
Så peppar peppar..

Tack o god natt :)

/e

Av Elina Kärrman - 18 mars 2013 08:06

 Måndag till Torsdag så hoppas jag ytterligare i andra arbetskläder..

Jag ska nämligen prova på något som ja aldrig gjort förut, och självklart känns det lite spännande och nervöst.

Men bara ta det som det kommer och hoppas att det gå bra :)

 

Man måste prova på saker för att se om det är något för en..

 

 

 

 

Jag ska hoppa in och hjälpa till på Idrottshuset med att förbereda lunch till förskola och dagis.

Ett sådant kök har jag aldrig varit i, men stort äre ju inte och själv är jag inte så ja hoppas det gå bra, och att ja trivs ;D

 

Så önska mig lycka till nu ;D

 

/ E

Av Elina Kärrman - 17 mars 2013 20:48

Ja, helgen kom.. Älsklingen kom hem, och de va bara att ladda för jobb :)

Annars så ha helgen bestått av middag med dom bästa på fredagen sen en massa besök och fika lördag och söndag :)

Mamma o pappa och Rasmus kom lördag och vi åt middag och sen fika dom. De hade även med sängen som vi ha i gäst rummet.

Så helgen ha varit super super trevligt. Tack alla för en härlig helg :)

/e

Av Elina Kärrman - 15 mars 2013 07:41

Torsdagens middag igår åt jag med Johanna :)

Vi gjorde laxrullar. De e lika gott som vanligt och dö enkelt.

-tunnbröd
-potatis mos
-lax skivad
-Skagen röra eller ishavsröra
-sallad och gurka

En lätt rätt som man oxå kan ha som förött :)

/e

Av Elina Kärrman - 15 mars 2013 07:19

Varför ska det alltid va så morgon kallt. Det e oftast mornar som ja ha tid att fara ut o springa. Men då det är över 10 grader kallt känns det Inge skoj och kanske inte så hälsosamt.

Så en tvätt är i maskinen och snart rycker dammsugarn fram.

Mamma kommer även ner till stan idag så Daisy kommer va med mig medansvar hon gör sig snygg i håret.

Sen blire väl lunch och ut oh handla :)

/e

Av Elina Kärrman - 14 mars 2013 21:11

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leeeva uti hundrade år.
Javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år :)

Ett STORT grattis till dig älskling på din 25 års dag :)


Ikväll kom Jimmy äntligen hem. Blir hemma några dagar iaf :)
Så vi ha haft besök av Jocke, Madde, Kaj, Sara, Hans och Jennifer.
Tyvärr blev de ingen tårta ikväll utan det bjuds på, på lördag :) så ikväll blev det kaffe o nån torr kaka. Haha

/E

Av Elina Kärrman - 13 mars 2013 21:55

 Idag blev en sån där fullspäckad dag som gillas, den ha bara rusat iväg :)

 

Först börja den med ett besök av nå gubbar som tittade på lägenheten, sen blev det en promenad med Kira efter skoterspåret..

 

Vid lunchtid så åkte jag och hämta Sara, vi drog på dollar och sen åt vi lunch på Lilla B :)

 

 

Bakpotatis med räk o skagenröra, mums :)

 

 

2 bollar ;p men en fick jag bara till efterrätt..

 

Sen drog vi raggen på stan en sväng, lika dött och inget att handla :(

 

Efter ja hade skjutsa hem henne så ha ja hållit på kolla och fixa massa jobb. Så vi få se hur det gick ;/

 

Efter middagen så for jag och Kira ut och promenera en sväng, sen hamna vi hos Anna.

Kul och se hur hon och Nicke bor nu för tiden och bara dö surra, det va som ett braaaa tag sen nu :(

 

 

 

Och nu ha jag ätit lite glass, mums.. Bara att tänka på sängen snart då.

 

Tack för mig / E

 

 

Av Elina Kärrman - 12 mars 2013 13:59

 Jag har helt glömt bort hur det är att vara ensam..

Jag förstår helt att dom som är ensam slarva med maten, och är så "beroende" av något sällskap på nått sätt..

Att ha något att se framemot, komma hem till och vänta på är en stor saknad.

Men som tur är så äre ju inte varje vecka han e borta, det ska ja vara glad över :)

 

Älskningen är uppe i Stalon och jobba, och hur länge dom måste va där vet dom inte :(

Så hade ja inte haft Kira här hade ja nog fan klättra på väggarna..

Allt är såå tråkigt :(

 

Sånnahär dagar skulle man ha kunnat jobba dygnet runt, det hade inte gjort nått.

Men nu gör man inte det heller..

 

/E

en uttråkad tjej....

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards