anileelina

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Elina Kärrman - 5 maj 2013 21:18

Söndagen kom tillslut..
Nu väntar man bara på att man ska sova så en ny jobbarvecka är här igen..

Idag så ha man mått hur bra som helst. De blev rätt lugnt igår så det är skönt :)

Idag tog jag och mina två hjärtan en promenad till Berglunda ut till Kaj o Sara på kaffe samt hämta bilen.
Så där blev de lite mys i solen :)

Sen for vi vidare till Sebbe och Jossan och hälsa på..

Efter middagen ha de bara varit lugnt, gjorde en äppelpaj som blev super. Så det blev helgens gotta :p

/E

Av Elina Kärrman - 5 maj 2013 15:54

Igår så vare en helt fantastisk dag med sol och värme :)

Ja började morgonen med en joggingrunda, sen lyxa vi till det med en mjukglass på Shell :) årets första dessutom..

Sen blev de kaffe nere hos Hans och Jennifer ute i solen. Kira fick springa av sig en hel del med massa bus :)

Till middag så invigde vi Kaj o Saras grill som dom hade köpt. Sen blev de någon cider där på kvällen med en massa trevligt sällskap :)

Så denna lördag va fullspäckad men mycket rolig :) tack alla inblandade för kvällen..

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards