anileelina

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Elina Kärrman - 14 maj 2013 21:28

 Idag blev det jobb 9.50 till 19.15, och imorgon desamma..

Så kvällen kommer väldigt fort och känns kort!

 

Då jag slutade hade de självklart börjat regna. Jag som hade tänkt mig ut med kira och motionera henne och mig. Jag hade iaf köpte med mig en sallad hem som jag och Kira åt till middag för Jimmy är borta och jobba =(

 

Sen gjorde de ont i mattes hjärta då ja tänkte att Kira hade fått va hemma heeeeela dagen. Så ja tog på mig stövlarna, leta fram paraplyet och hennes regn kappa. Sen for vi ut på en liten prommenad =)

 

 

 

 

 

 

 

Efter vi kom hem kände ja mig för att bara slänga mig ner i soffan och slappa.

Men va fanns det på tv, jo ingenting för den där förb. hockeyn...

Så för att få tiden att gå så tog ja fram dammsugarn och moppen och körde en sväng om med dessa =)

 

Nu sitter ja i soffan och se på 6:an, äntligen något vettigt att titta på med lite tända ljus i detta mörker..

 

  

 

Trevlig kväll på er alla 

/E

 

 

måste bara slutligen visa en bild på Kira, hon blir såååååå söt då det regna ute och hon ha regnrocken på sig. Kroppen är torr men huvudet är blöt:D


 

aja, tjing!  

 


Av Elina Kärrman - 14 maj 2013 08:48

Som vanligt så äre soligt och fint då man jobbar :(
Jobba till 19.15 nu i 3 dagar så ja vet då vad ja gör dom dagarna iaf :)

Hade gärna suttit och myst här ute på balkongen i solen istället.. Hehe

Men, ha en fin dag alla :)

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards