anileelina

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Elina Kärrman - 7 mars 2014 21:59

Idag så ha mycket stått på schemat, och jag ha inte behövt stressa. Ha känt mig lugn hela dagen faktiskt :)

En ledig dag från jobbet idag. Men klockan ringde ändå i vanlig ordning, men gick ner på stan så Jessika fick ta hand om håret mitt en stund istället :)

Vi trollade bort koppar slingorna och la in ljusare slingor istället :) snart är ju sommarn här så sikta på lite ljusare hår då :)

En sväng på stan för lite ärenden blev de efter, sen en kaffe med Jossan :)

Packa, tänkt, packat och packat ha resten av dagen bestått av. Så nu är bilen lastad, bara maten och väskan med kläder som skall in i bilen. Och de ta vi imorgon :)
Känns skönt att allt är klart inför imorgon nu :)

Lite egen tid med citron vatten och nå snacks framför tv:n, samt en face mask avsluta ja kvällen med.

Nu är det bara att försöka sova. Klockan ringen ännu en tidig dag imorgon..

God natt :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards