anileelina

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Elina Kärrman - 9 mars 2014 13:59

Igår vid 6 tiden p morgon, så rullade vi uppöver mot semester stället Rönäs :)

Lite bilder inne i stugan:


Vädret va på topp i Lycksele men i barsele kom vi som in i en vägg sen blev det bara värre o värre..

Folk droppade in eftersom igår här i stugan, och alla hade haft en spännande resa med blåst och snöstorm..

En innedag blev de för oss, nån öl togs osv...

Idag vid halv 7 vaknade jag.. Kaffet kokades och folket börja vakna eftersom.. Vädret idag är liiiiiiika pissigt, tyvärr! Men vi trotsade vädret och åkte ut ändå..

Ca 2 timmar senare så kändes det som vi alla hade badat i en pöl. Kläderna va genom blöt av denna blöt snö, så lunch fick det bli inne i stugan och alla kläder hänger på tork..

Föret är väl tyvärr inte det bästa heller, så ett par fast körningar blev det ;)


Sådär, nog om det :) nu kommer jag att va tyst resten av veckan! Återkommer när vi har landat hemma <3

Ha en skön jobbar vecka alla :p
Här är vi 17 st som njuter av ledigheten iaf :)

Puss o kram

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards