anileelina

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Elina Kärrman - 17 mars 2014 21:19

I lördags så va det hemfärd för oss alla från en härlig, trevlig semester vecka :)


Rönäs är ett ställe vi alltid bruka boka stuga och ha en trevlig vecka tillsammans. Iår så hade vi tyvärr ingen höjdare med vädret där uppe men det rörde oss inte i ryggen. 


Än fast det blåste, snöa och regna så åkte vi ändå ut med skotrarna mot fjällen.

Jag vill tacka alla 16 som ville följa med detta år och tillbringa veckan med oss :)

Jag tycker att vi kunde göra veckan lyckad, än fast humöret blev till botten ibland p.g.a vädret :)


Jag visade er i mitt tidigare inlägg bilder från stugan. Men nu tänker jag bomba lite här med lite bilder från veckan.

97 bilder blev tagna, men alla får ni inte se. Hehe ;D


__________________________________________________________________


                       

 

 

 


En liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten del av alla bilder som togs visade jag upp här:) (alla som var med finns inte med på kort)


Så, nu är det bara att börja planera och försöka pricka in en bättre vecka nästa gång ;D


Tusen tack för mig / Elina K

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards