anileelina

Alla inlägg under februari 2016

Av Elina Kärrman - 13 februari 2016 12:55

Denna SNÖ tar kål på mig!!!!! Dagar som denna gör mig påmind varför jag trivs bättre på sommaren. Vi har så sjukt mycket att skotta här hos oss, samt en lång väg från huset och ut på vägen. Snacka om att man kan snöa in här!

Jag hade nästan ingen ork eller energi kvar. Men va ändå tvungen att ta lite av vår väg till huset. Just då ja hade tänkt ge upp kom en traktor körandes förbi. TACK o LOV hjälpte han mig och tog vår väg iaf.

Sånna människor skulle man bara vilja hänga runt halsen på. Man blir så glad o lättad.

Jimmy ha gjort illa foten, varför man inte kan få speciell hjälp av honom. Suck!!

Hoppas denna snö ge med sig nu! Är less och tyck detta räcker...


Skotta inte ihjäl er om ni fått lika mycket som vi :)

/e

Av Elina Kärrman - 12 februari 2016 11:38

Länge sedan jag uppdaterade här nu angående Cellreset.
Allt går otroligt bra, veckorna bara rusar iväg. Och kilona med, vilket känns som en underbar KICK efter graviditeten :)
Snart så ha vi gjort en månad. Ska bli sjukt spännande och se de totala resultatet efter denna månad.

Fick även med mig min sambo till att köra detta program. Det går riktigt bra för även honom. Så tummen upp att han lyckats sköta allt i hans rullande kontor!

Tänkte visa er hur man kan se ut efter att man fått en såkallad "flush"

Man kan få rodnad av huden och/eller klåda uppstå. Dessa
reaktioner är helt ofarliga och släpper oftast efter 15-20 minuter. ?Flushen? är ingen allergisk reaktion. De öppnar upp
blodkärlen till de allra minsta kapillärerna i kroppen och sätter igång
mikrocirkulationen. Detta har en mycket positiv och renande effekt i kroppen, som bla hjälper till att lösa upp muskelspänningar , påskyndar läkningsprocesser, cellerna får extra flöde av blod, "genomspolas", blodet för med sig syre, närinngsämnen och för bort slaggprodukter. alltså bara positivt


Så just denna gång slog det ut i ansiktet, det kan slå ut varsomhelst på kroppen, eller så visas det inget alls.

Nu är vi snart där man även få lägga till lite kolhydrater. Det blir bara bättre och bättre :)

Tycker du med ska söka till CELLreset om du vill få kroppen att må bättre :)

Trevlig helg! !
/elina

Av Elina Kärrman - 9 februari 2016 18:14

Ja semla, semla, semla. Det är semlor överallt! Idag äre visst fettisdag! Något som jag inte tänkt på, eller ens längtat till. För vår del så äre förbud för oss! En nyttigare semla skulle jag kunnat baka. Men kände mig för lat för de så då blir vi utan istället :)


Massor med bilder kommer upp här eftersom på Facebook och instgram på läckra, gooooda semlor. (Denna bild är lånad från google)
Så ni som inte går på diet MÅSTE ju bara äta en bit semla såklart :)


Dessa semlor är godkända att äta. Så är du intresserad o nyfiken på att äta en super nyttig en, testa gärna detta recept vet ja :)
(Berätta gärna för mig här hur dom smakade isånnafall)

Ha en fortsatt bra FETtisdag..

Puss o kram

Av Elina Kärrman - 6 februari 2016 22:47

Syster med barn kom hit till oss i fredags för att spendera lite tid med oss :)

Sen idag så kom även mamma och pappa, det stod avverkning på schemat.

Vi sågade ner tre träd som vi ha haft på gården. Ivägen va dom, då gården ocj slänten på baksidan ska grävas om.


Öppet och fint blev det :)

Och även tomt här på framsidan. Det stod ett träd där jimmy står på bilden!

Känns så skönt att ha fått bort dom. Nu äre bara några granar vi ska hugga ner oxå. Men mer än såhär hanns inte idag :)


Tgiiiiing. .

Av Elina Kärrman - 2 februari 2016 21:46

Chips, eller vad?
Man kan känna att man ändå är lite sugen på nått ibland. Även bara att "stoppa något" i munnen.
Inte ens frukt få man äta, som man i vanliga fall kan roa sig med om kvällarna.

Så jag provade att göra grönkåls chips :)
Och ja, inte någon favorit och lååååångt ifrån vanliga chips alltså. Men, rätt okej ändå om man nu vill sitta o äta något :)


Man krydda efter smak o tycke, samt att dom blev knapriga va hääärligt :)

/e

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards