anileelina

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Elina Kärrman - 10 april 2011 22:25

På lördagen åkte jag som sagt till stugan och stanna där till söndag!
Ja va framme vid 10 på morgon så vi for nästan direkt ut med skotrarna då jag kom.

 

Det blev en masssa fiske och grillning :)

 

-Vägen dit va väldigt lerig och blööt, så då vi va framme såg man inte ett skit från bakrutan...

 

-Kira mådde sååååå gott i skoterpulkar mellan benen på min älskade mor...

 

 

-En hel del fisk fick dom på krokarna..

 

 

 

 

-Första gången va de för Kira att träffa på fiskarna, hon va nyfiken med fick sig några stick..

 


-Rasmus han fiskade inte, han hade fullt upp med att hålla hålen rena från is..

 

- Pappa, mamma och syster..

  

-Och här ligger Daisy och Kira och vila efter utflykten..

 

De va endel bilder! Orkade inte ladda upp alla men någon blev det iaf:)


Nu ska ja hoppa isängen, ska ladda inför morgonodagen..


/ E

Av Elina Kärrman - 10 april 2011 10:21

 Söndag idag och ett riktigt SKIT VÄDER!
Hade ju hoppats på att få fara en sväng med skotern innan man åker hem men det är bara att glömma. Känns inte så lockande då det regna ute :/

 

Helgen e redan slut, varför ska dom alltid gå så fort?

Jag och Kira ska åka hem till Storuman på ett tag, sen blire nog bara att va hemma resten av dagen. Ska försöka träna lite och kanske tvätta!


Imorgon börjar det!
JAAA, jag ska vara på ICA och jobba hela nästa vecka.

Haha, undra hur det ska gå? De va ju ett bra tag sen ja va där? :(


Bilder från ihelgen kommer in ikväll ;D


/

Ha en bra söndag!


Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards