anileelina

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Elina Kärrman - 25 april 2011 20:52

 Påskhelgen uppe i Grannäs har varit UNDERBAR.

- Fint väder

- Bra sällskap

- God mat

Det va jag, jimmy, mamma, pappa uppe i mam/papps stuga.

Nere hos min älskade syster va det Linda, Rikard, Anton, Rasmus och två stycken inklusive en liten bäbis från Skåne.


Inget speciellt ha ja och berätta om helgen så ja kommer visa er en MASSSSSA bilder bara på helgen:)


 

Jag, första dagen vi kom fram

 

 

 

 

 

  Rossie, anton, anders och linda

 

 

mamma:)

 

 

Syrran och Anders

 

  Lite mat fick vi oxå :)

 

 

Mackor ute e de godaste som finns;D

 

  Anton och Jimmy

 

 

Jag fortsatte att steka på bakgården efter en hel dag ute

 

   Syrran och Rossie

 

 

Jag i bara linne, äsckligt varmt ute

 

 

Syster fixa ihop en macka:)

 

  Jimmy lekte lite i vattnet

 

 

Glassar i soooooolen

 

   

Än fast all snö nästan va borta i skogen så körde vi ändå skoter;D 


  Min "fiiiiiina" tutt bränna:/

 

De va min helg!!
Hoppas ER oxå ha varit bra..





Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards