anileelina

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Elina Kärrman - 19 april 2011 19:01

 Hittade en kvinna som gör egna hyllor m.m

Hon gör riktigt snygga målningar på träet, efter ditt önskemål!


Så därefrån ha jag beställt mina två hyllor som jag har satt upp i hallen:


    


Valde en lätt text, No 1 och Nr 2 ;D

Ljuset är köpt på Present och Kontor och även ljus smycket :)


Titta in till hennes blogg, vad hon gör för snyggt:

http://pwahlberg.blogspot.com/


/ E

Av Elina Kärrman - 19 april 2011 17:45

 Jahapp, nu blev de en bil mindre!

 

Orangea mercan blir såld ikväll :)
Tycker de bara e bra från min sida, men frågan är hur de känns för Jimmy? :/

 

  

En gamm gamm gamm bil mindre ;D

 

/ E

Av Elina Kärrman - 19 april 2011 10:06

 Typiskt att sånna här fina dagar sitter man i Storuman.
Ihelgen då man e ledig kommer de säkert att regna eller nått ;/


Dagen ha ja inte planerat så mycket, ska ut på en prommenad med Kira annars vet ja inte riktigt vad ja ska hitta på..


Nu så jobbar ja från onsdag till fredag, sen blire heeeelg :)


- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Hittade förresten min gamla telefon som ja hade då ja bodde i Lycksele.
Gud vilka bilden man kan hitta alltså.

Jag försökte få in dom hit på datorn men det gick inge bra :/

Hade någon bild ja hade velat visa ;)


Få se om ja få fram dom på nå annat sätt.


Ha en kanon dag alla:)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards