anileelina

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Elina Kärrman - 20 april 2011 21:14

 

Tack för påskägget madde, från present och kontor.

Det va gulligt av dig och GODA godisar ;D

 

Av Elina Kärrman - 20 april 2011 20:37

 Efter middagen for jag och Kira ut på en prommenad.

Riktigt skönt ute äre må ja säga, kvällssolen titta även fram :)

 

 

 

 

 

 

De va min kväll ikväll :)

Annars bli den nog bara lugn och ladda för en kort jobbardag imorgon!

 

/E

Av Elina Kärrman - 20 april 2011 08:18

Jimmy han jobbar natt heeeela veckan, så han åker och jobbar vid halvt 10.

Så vid 10 bruka Kira käka sen ut och göra sina behov. Och då ja dra ner rullgardinen i sovrummet bruka hon alltid lägga sig i sängen och vänta.


I måndags då vi hade lagt oss va Kira väldigt nära mig, hon sprang två gånger från sängen och i hallen. Och ja vet inte vad hon såg eller hörde?

Jag sov även jätte dåligt den natten..

 

Igår då jimmy hade åkt på jobbet körde jag ett zumba pass. Kira va väldigt orolig, hon visste inte vars hon ville ligga riktigt och jag mitt i dansen stå bara och gnäller "gå och lägg dig".

 

Efter ja hade kört klart mitt pass kände jag ett obehag vid vitrinskåpet. Jag stängde tv:n gav Kira mat sen ut och kissa henne.

Vi kom in och jag drog som vanligt ner rullgardinen. Hon hoppa upp i sängen men vände lika fort. Jag gick in på toan och borsta tänderna och Kira efter, hon satt sig i duschen och titta.

 

Redan då hon inte gick och la sig själv gjorde ett obehag.

Då ja va klar å toan gick vi mot sovrummet. Hon va väldigt rörlig med huvudet, hon titta mycket upp och låångt framför sig.

 

Vi la oss, och hon va mycket närgången då oxå. Jag ringde till jimmy för att dels säga godnatt.

Det tog ett braaa tag innn ja kände ro och kunde somna.

 

Varför? varför få man en sån känsla?
Man vet ju aldrig om man bara inbilla sig.

Men ja är INTE mörkrädd innomhus, men då det känns obehagligt måste de va nå fel.

För det är ju inte varje dag/kväll..

Suck!

 

 

 



Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards