anileelina

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Elina Kärrman - 3 maj 2011 20:23

 Nu så ha ja städat hela lägenheten, varit ute på en promenad, raggat lite så nu förtjäna ja att sitta i soffan till älsk kommer hem:D


Ha förresten städat till lite i de 3:de rummet som vi ha haft som "skrot" rum. De känns skönt att man kan ha upp dörren dit in nu ;D haha


 

  

  • I de rummet ha vi en "säng" typ, utan ram;D
  • Strykbräda
  • Vårt gamla köksbord som "kontorsbord"

Så få de va sålänge, tills de används till nå bättre.

Rummet e ju ofixat oxå, vi ha inte lagt ner någon tid på nått där inne sen vi flytta in.

men aja;)


Ha en trevlig kväll:)

Av Elina Kärrman - 3 maj 2011 17:16

 I och med att ja äter själv idag så gjorde ja nått enkelt.
Broccoligratäng med bacon.

 

De va väll inte någon direkt höjdare men..
Blev mätt iaf;D

 

 

Så nu äre bara och försöka rycka sig ifrån soffan och börja göra nå vettigt;D

 

/

Av Elina Kärrman - 3 maj 2011 16:04

 Nu är vi redan inne på middags tid.

Till middag idag blire broccoli gratäng, ha aldrig gjort de förrut så ska bli spännande minsann;D


Än så länge så ha jag:


Haft mamma på fika besök

Hunnit vara ute och grejja med lite jobb

Ätit lunch med Sara på akkan

Kört en bit mot tärna för de va några som fått soppa torsk i bilen

 

Hm, vad ha ja kvar tro?

Jo:


Vika lite tvätt

och dra fram dammsugarn

 

Nyser som en tok, antligen äre dammigt eller så äre någon förskylning? hm;D


/E.kärrman


Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards