anileelina

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Elina Kärrman - 11 maj 2011 21:32

 Onsdag kväll.
Gud va ja tycker dagarna går fort, man hinner inte så mycket ändå på kvällen då man slutar halv 6. Men man göra lös hinner man inte bli iaf:)

 

Jobbet idag tycker ja gick kanon:)
Det går bara bättre och bättre, och roligare blire..

 

Efter jobbet så gjorde ja ungsfalukorv i ugn och sallad.
Älsklingen kom även hem från jobbet och åt med mig:)

 

Efter så vila ja ögonen lite i soffan och laddade inför ett jobbings pass.

Va inte alls sugen ikväll men... for ut ändå!

 

Efter tre dagar jogging så känner ja att ja kan utöka streckan, men frågan än vars man sku ha sprungit då?

 

Ja och Kira satt även ute här bak i kvälls solen och varva ner oss:

 

 

 

Tack för oss:)
PUSS

Av Elina Kärrman - 11 maj 2011 07:37

 Ja fatta inte hur jag kan vara SÅ DÖD på morgon?
Jag ha väll alltid varit en morron människa, så vad ha hänt?;D

Ja gillare iaf inte. Mycket skönare och bara kunna kliva upp då klockan ringer, än och ligga och känna att "ja ork int".


Vi e iaf inne på Onsdag idag, halva veckan gått efter denna dag.

Ett riktigt skit väder äre åh, men det gör inget ;D


Om ja nu inte ha sovit bort gårdagens inlärning så hoppas ja att dagen kommer gå ännu bättre än igår:)


Ha en riktigt bra onsdag!

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards