anileelina

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Elina Kärrman - 8 maj 2011 19:16

 Jag och älsk va lediga båda två ihelgen så vi åkte upp till stugan, och där va mors/farsan och anton :)


Helgen ha varit fullspäckad med göra där uppe i stugan :)

Vi ha eldat upp en massa skräp ute på gården:

 

 

 

Jag har även krattat framsidan av gården:

 

 

Anton ha dragit ut mig på en massa promenader ner till båtbryggan, där ha vi kastat stenar på isen och bara lekt;D

 

 

 

 

  

:)


Det va en del av min helg!
Hoppas er helg oxå ha varit bra..


/E. kärrman


Av Elina Kärrman - 8 maj 2011 19:16

 Jag och älsk va lediga båda två ihelgen så vi åkte upp till stugan, och där va mors/farsan och anton :)


Helgen ha varit fullspäckad med göra där uppe i stugan :)

Vi ha eldat upp en massa skräp ute på gården:

 

 

 

Jag har även krattat framsidan av gården:

 

 

Anton ha dragit ut mig på en massa promenader ner till båtbryggan, där ha vi kastat stenar på isen och bara lekt;D

 

 

 

 

  

:)


Det va en del av min helg, en hel del gjordes oxå men ;D
Hoppas er helg oxå ha varit bra..


/E. kärrman


Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards