anileelina

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Elina Kärrman - 17 maj 2011 21:09

 Igår blev de inget bloggande för ja gjorde exakt ingenting, sen gick ja och la mig himla tidigt, va så trött:/

Kira tyckte visst ja va riiiktigt tråkig igår:

Hon satt mest och titta på mig lite nu och då;D

 

 

 

Idag så jobbade jag om vanligt, och det går rätt bra på jobbet nu:)

 

Efter middagen idag så for ja och Kira ut på en förbannat liten löprunda.
Tro de blev lite mindre än halva rundan ja bruka springa, men hade ingen ork, lust eller tid.

 

 

 

Efter rundad så ställde jag mig och laga lunch för veckan.

Och det blev: Champinjonsoppa! Något ja aldrig gjort förrut men den blev väll okej, de lilla ja smaka ikväll iaf;)

 

 

Igentligen så skulle ja även baka ett bröd som heter Färskost bröd, och självklart så hade ja glömt och köpa färskosten? hm..

Ska försöka hinna handla imorgon och göra de imorgon kväll ;)

 

De va min dag, hoppas din ha varit bra:)

/E

 

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards