anileelina

Alla inlägg under april 2012

Av Elina Kärrman - 5 april 2012 08:56

 Igår onsdag så vare en fullspäckad dag, men det e roligt att ha nått annat än göra än och hoppas att man få nå jobb ;D

Så jag åkte ut och handla en del grejjer inför påskledigheten, köpte även en fleesjacka som inte är 5 storlekar för stor, såklart en rosa;D Så nu är allt handlat (hoppas jag), glömt e glömt;D


 


En sväng förbi Madde va ja oxå efter middagen, vi surra och försökte fixa dammsugar påsen hennes;D
Sen blev det även en liten titt i skolkatalogerna efter nå karlar;D thihihi


 


Sen hörde jag att de visst bakades på prästbollsvägen, så ja tog räääser bilen över till Anna för att provsmaka, och självklart blev det massa surr även där. Mycket trevligt :)


 

Och självkalrt va dom HELT GODKÄND:)


Och idag äre torsdag, visst skärtorsdag kallas de väl?..

Duschat och packat ihop mina grejer har ja gjort nu på morgon, bara att äta frukost kvar sen bege mig ut på arbetsförmedlingen och höra om dom kan hjälpa mig att bli renare i tankarna:)


Sen in på affärn en snabbis, och därefter rullar jag SAKTA och förhoppningsvis SÄKERT dit familjen är, Grannäs:)


Så, va rädd om er nu under påsken och njut av ledigheten :)


/E



Av Elina Kärrman - 2 april 2012 20:47

 En ny header och en annan bild på mig själv ha jag fixat här på bloggen.

 

Det va nämligen en läsare som störde sig på min header bild, att ja hade "lånat", stulit den från google tills vidare.

Så nu e header bilden MIN EGEN BILD, som jag tagit en morron då jag och Kira gick över järnvägen :)


Så nu få bloggen se ut såhär tills man kanske ta någon fin sommarbild :)


Nu blire att krypa ner i soffan och se Maria Wern innan man ska tänka på att krypa isäng..


Ha en skön måndag kväll

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 2 april 2012 18:09

 Heelgen börja kanske inte så bra..

I förra inlägget så bloggade jag om att ja va av vägen, fick middag i stugan osv..

Sen då jag skulle köra hem insåg jag att bilen hade totalt frysigt ihop, så 50 kunde man köra och bromsarna va inte heelt okej :(

Jag tog de beslutet att lämna bilen i Gunnarn, så Johanna fick ställa upp och skjutsa miig ner till Lycksele igen :)

 

Lördagen blev tidig, skulle till Umeå med Johanna och shoppa lite :)
Resan dit och hem gick bra, men ack så åkrädd jag va efter grusväägen, huvva :( Hoppas att de försvinner ha aldrig varit åkrädd förrut :(

 

två sko par och en t-shirt köpte jag + en parfym till min älskade syster:

 

 

 

 

Efter umeå resan så vare party som stog på listan.

Vi for ut ett par st singelbrudar. Först va vi här hos miiig och sen blev det hotellet :)

 

 

 

 

 

 

 

På hotellet va det faktiskt rktigt skojj, mycket folk som man känner som va ute :) :)

Tyvärr så va kvällen även skum, stötte på lite skumma killar där inne som ja önska man inte gjorde, men..

 

Söndagen va helt enkelt lugn, sov för de mesta till och från hela tiden.

Pizza till middag med Madde +  lite godis blev närmare kvälls kvisten ;D

 

Annars så va tv:n en god vän faktiskt ;D

 

 

 

"jätte pigga" Elina men dagen efter sminket ;D HAHAHAHAHAH!!

 

Så, min helg ha vart underbar :)

Hoppas din ha varit bra..

 

/E

 

 

 

 

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards