anileelina

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elina Kärrman - 3 oktober 2012 20:50

 Strålande soool och faktiskt rätt varmt ute ha det varit , så ute mycket ha jag varit och tagit massor av härliga prommenader. Sakna dock mitt lilla hjärta idag för vet att hon skulle älska att va ute med mig, och hitta på massa bus. MEN imorgon kommer hon hem till oss :)

 

Så, tvätta och sökt jobb + promenerat är vad min dag ha bestått av.

Syster och Rasmus lunchade även här så ett trevligt. snabbt sällskap fick man :)

 

 

 

Skippade dock morgon rundan imorse, men tog igen det av alla promenader istället ;D
Nu blire att hämta tvätten och krypa ner i soffan tills älsk kommer hem..

 

Tack och hej!

/E

Av Elina Kärrman - 3 oktober 2012 08:10

I Ett tidigare inlägg så berättade jag att ja inte åkte ne till Lycksele dom 2 helgerna för att toaletten här i lägenheten renoverades.


Så hade då tänkt uppdatera er och visa vad som har hänt, vad dom har gjort. Och om ni inte minns hur det såg ut förr så klicka in på: Mars och lägenheten så hittar ni där :)

 

 

 

 

 


Det känns helt annorlunda då dom tog bort det RÖDA FULA.

Så blev rätt nöjd, men hur och vars dom ha satt fast där handukarna osv ska hänga är lite konstigt, men ;D

 

/E



Av Elina Kärrman - 1 oktober 2012 11:10

 hej hej måndag...

Idag kan man säga det är första dagen som fritidsforskare, suck!

Det känndes riktigt konstigt och riktigt tråkigt att inte åka upp till storuman igår, för nu måste ja inse att det verkligen är över där uppe.

Så nu måste man börja leta sig något annat tyvärr :(

 

Men det är ju här i Lycksele jag vill vara så nu äre bara att sattsa hårt och sööööka massa jobb här och hålla tummarna :)

 

SÅ, efter ja vaknade imorse så tog ja på mig träningskläderna och for ut ca 4km i skogen och löpte.

Tyvärr fick ja lite ont i knäet, inte vet ja om de va för ja sprang i skogen men ääääsch ;D

 

 

 

Så nu är frukost i magen och bara hoppa i duschen för att ta tag i denna dag!!

 

/E

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards