anileelina

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Elina Kärrman - 1 mars 2012 19:45

 Vaknade som vanligt åt helvete för tidigt..

Börja pyssla lite här hemma, gjorde mig i ordning och for ut på stan.

Köpte en present till älskade syster + lite grejer till mig själv :)

 

 

Sen drog ja vidare till syster då för att äta tårta, åt av allt hon hade framme :)
MUMS;)

 

Efter det körde ja hem igen, Kira fick fortfarande stanna hos mamma, men hon e saknad :(

Anna kom förbi, vi planerade fredagen lite sen hjälpte hon mig att bära ne vitrinskåpet till förrådet..

 

Ja kom även på att ja behövde ju ett tvrumsbord, så ja hoppa i bilen och drog på SK möbler.

Hittade en rätt okej bord, som ja fick ett SUPER BRA PRIS så det va bara att tacka JA:)

Ett nytt bord + en lampa 1600:- inte alls farligt eller hur???

 

 

 

 

 

 

 

Dessa va en del grejer som blev köpta idag iaf:)

BIlder på lägenheten kommer nu då ja fått ordning på allt typ...

 

Tack för miig

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 1 mars 2012 19:30

 För ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leeva uti hundrade år.
Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva...

 

ETT STORT GRATTIS TILL MIN FANTASTIKA SYSTER SOM IDAG FYLLER 30 FAKTASTISKA ÅR.

Tack för den goda tårtan du bjöd på idag, och hoppas din present funka bra (locktång).

 

 

Ha som dåligt med bilder på dig syster, fy på mig! Det skare bli ändring på ;) ;)

 

/EK

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards