anileelina

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Elina Kärrman - 5 mars 2012 17:05

 Nu så va marknadshelgen över :)

Själva marknan e fortfarande inge att hurra för, köpte inte alls ngt från stånden utan bara från butikerna.


Fredagen va ja och gick på stan med mamma och syrran, och även anna en sväng.

Sen mot middagen gick ja över till anna och niklas för en suuuper god middag och någon cider :) En heeeelt super trevlig

kväll..

Lördagen starta jag med en promenad i det fiiina vädret, sen komme maja mitt på dagen.

Och då blev det stan, vi gick nått varv sen handlade vi sånt som va behövligt.

Efter en stund kom Nettan, och då va klockan så mycket så vi åkte hem och gjorde oss i ordning :)

Vid 4:ra tiden så åkte jag, nettan, anna och niklas ner på knutn och åt en gooood middag- lövbit med pommes :)

Och där efter åkte vi vidare till anna och niklas för lite mer alkohol ..

Iaf, kvällen slutades på hotellet.

Och den va SUPER SKOJ, Tack alla inblandade.

Tänkte bomba med lite bilder såhär i slutet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eh ja, en liiiiiten del av allt;)

 

Hoppas ni hade en  bra helg iaf :)

puss

/E












Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards