anileelina

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Elina Kärrman - 9 mars 2012 20:34

 I veckan så äre visst sportlov.

Men för min del så har jag ju lov varje dag, och det e något jag inte gilla.

Tyst här på bloggningen har jag varit några dagar, men det är för att jag åkte upp till stugan i Grannäs i onsdags kväll :)

 

Hela familjen är istortsett ledig och är här uppe, så jag tog och åkte upp jag med istället för att sitta ensam i Lycksele.

Vädret har ännu inte varit på topp, som man vill men vi ha inte grävd ner oss för det:)

 

Fredag kväll är vi inne på nu, och det känns som jag ha varit här i evighet;D

Man e inte van och ta det så lugn tror jag, men samtidigt sköönt..

 

Tänker bomba med lite bilder som hänt hittils:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En liten promenad med bästaste innan middagen:

 

 

OCH en suuuper god efterrätt som Anette fixade:

 

 

 

Såhär trevligt och mysigt ha vi haft det än så länge, tur det e några dagar kvar så ännu mera trevligheter kommer vi nog att göra:)

 

/E

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards