anileelina

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Elina Kärrman - 21 mars 2012 16:32

 Eftersom att Kira verka släppa förbannat mycke hår just nu så ja jag kört ett varv med dammsugarn.

 

 

Ha kammat henne tre gånger idag, och håret verka aldrig ta slut. Man e ju nervös hon ska bli kal, hahah

 

I och med att vädret va suuuuuper imorse och mitt på dagen så 2 prommenader i slasket ha vi även gjort.

Beställt nya träningskläder från ellos blev oxå av, så då ja ha kläder ha ju egentligen ingen orsak till att inte fixa ett gymkort och köra på..

 

 

 

Suddig, seg och less e vad dagen ha varit. Så bilden passa bra på mig idag :/

I stora heeela så ha ja och kita bara glidit runt och lunkat på hela dagen..

 

/E

Av Elina Kärrman - 21 mars 2012 12:11

 Min tisdag började med en kort prommenad med Kira och även ett besök på SunTan.

Därefter så kom syster med dom två små bråkstakarna:D

Hade lovat att va barnvakt medans hon va hos frissan...

Och självklart så gick det väl bra, lite bråkig med varandra va dom med sånt man får ta :)

 

 

Ute här på gården och lekte med nå bilar som dom tog med sig börja vi dagen med, sen gick vi en runda runt tjärn där jag och Kira gå varje morgon.

 

 

 

 

En pinne hitta hon såklart att busa med


 

Glad som alltid e Rasmus på kort


  

Anton tyckte de va rolig att leka vid broarna, där liiiiiite vatten rann


Nudlar till lunch laga kocken Elina, och efterrätt blev kakor;D

 

 


De va min dag med barnen, och syrran blev SKIIIIIT snygg i håret :)

En stjärna i kanten där ;D

 

En liten prommenad och en snabb träff med anna blev innan middagen.

Och mot kvällen så kom Madde förbi och vi gjorde något som jag/vi varit suuuugen på länge :)

 

Och jag tror ni kan gissa vad de är??

Maräng????

Det va min tisdag. tack o hej!!!


Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards