anileelina

Alla inlägg under januari 2013

Av Elina Kärrman - 12 januari 2013 09:50

Idag blev det en kall promenad till jobbet :( här äre kring 21-22 grader :(
jobbar lördag söndag på Åhlens ihelgen :)

Rätt mkt jobb annars blev det oxå veckan. Mer än vad ja trodde. Onsdag torsdag Jysk sen fredag, lördag och söndag Åhlens :) så riktigt skoj... Man vet ju som aldrig hur nästa eller nästa osv... vecka ser ut.

Så ni få ha en trevlig helg alla :)

Av Elina Kärrman - 9 januari 2013 10:18

Igår så hämtade vi barbordet som fick sin plats i köket.. Så nu är alla möbler i stort sett på plats. Förutom gästrummet, där äre ett eko:)

Väntar bara med spänning när vi ska få börja välja tapeter oså, känns himla trevligt :p vill bara nu nu nu nu...

/e

Av Elina Kärrman - 8 januari 2013 10:11

Inatt kom de visst en hög med snö :) och skönt ute äre idag..

Så nu på morgon ha jag och kira skotta lite på bak gården, nu blire nog en promenad :)

Av Elina Kärrman - 8 januari 2013 08:22

Det första jag ska göra är och rätta till gårdagens inlägg. Missade en bokstav och skrev; vänta på Karl, men det skulle stå Karln :) sådär nu va detta gjort...

Så igentligen hade jag tänkt visa er lite runt här i lägenheten hur den ser ut här idag.. På gästrummet har jag dock ingen bild ännu. Snart smäller det och de bli omtapetsering och lite annat.. Så efter det e klart kommer ja även visa er resultat...

Hoppas ni se på ett ungefär hur fult och sunkigt det är här inne nu, och lägg det på minne tills ja lägger ut efter renoveringen :)

/e


Av Elina Kärrman - 7 januari 2013 16:23

Idag blev de en ledig dag för mig. Tycker dock de ha varit lite för kallt men ha ändå försökt va ute med kira och promenera osv :)

Annars så ha ja umgåtts med Johanna, haft lite kaffe rep oså. Tittat på ett bord till köket dom skall inhandlas är oxå gjort :)

En ragg med dammsugarn blev nyss av så nu vänta ja på att Karl ska komma hem så man få käka middag :)

/e

Av Elina Kärrman - 6 januari 2013 18:57

Första helgen efter nyår är strax förbi.. Den ha bestått av en trevlig middag med dom bästa på fredag. Sen jobb lördag.. Annars ha de varit riktigt lugnt och bara umgåtts.

Kakor hit, go fika dit och riktig onyttig mat ha det varit ända från jul. Så nu till veckan måste man försöka hejda sig lite...

Av Elina Kärrman - 4 januari 2013 16:14

Nu så är bordet dukat för middag ikväll här hos oss :)

Det kommer bli tacos och helt nyktert :) ha en trevlig kväll alla..

Av Elina Kärrman - 1 januari 2013 22:42

År 2012 ha varit ett bra år. Mycket som har hänt och som man hunnit med.. Så nu välkomnar jag 2013 och hoppas det bli ett minst lika bra år men bättre vore bäst :)

Nyårsafton började med en tidig morgon med städning av lägenheten(den gamla). Sen blev det hem och göra sig i ordning för en kanon kväll nere hos Kaj och Sara och där va även hans och Jennifer. Vi gjorde kvällen trevlig och hade riktigt skoj :) 3-rätters åt vi och sen hade vi tilltugg..

Sååå, här kmr lite bilder från kvällen :)

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards