anileelina

Alla inlägg under maj 2011

Av Elina Kärrman - 16 maj 2011 07:35

 Eller vad tycker ni?

Jag e tyvärr inte alls så peppad till att det e måndag, känner mig så förbannat trött och hängig?

Vet inte huuuuur tidigt ja måste lägga mig för att känna mig piggare, hmz!

 

Ett riktigt skiit väder äre idag oxå:(

Det bara regna och regna, suck!

 

Inget känntes bra just nu, hahaah!

 

Hoppas er dag känns bättre ;)

 

/ Elina

Av Elina Kärrman - 15 maj 2011 20:52

 eh, syster va som sagt här idag.

Någon lunch som ja skrev tidigare blev de inte.

Utan vi drack kaffe, surra och for även ut på en löpar runda.

Vi sprang 4 km, och ja höll seriöst på dö ;) hahaha

Men ändå skoj :)

 

Snart så är söndagen slut:(

Ska mysa mig ner i soffan nu och se Ps. I love you! Tyvärr själv men:/

Ladda och tagga inför en ny jobbar vecka imorgon oxå :)

 

Ha en underbar fortsatt kväll:)

/E

 

 

Av Elina Kärrman - 15 maj 2011 11:16

 God morgon söndag:)

Mulet och trist väder äre visst idag, då kommer söndagen och bli extra slö ;D

 

Min kära syster kommer hit och hälsa på idag:)
Det e långt mellan gångerna, men.. Ibland händer det;D

Äta lunch här vet ja hon ska göra, men sen få vi se vad vi hittar på;)

 

  <3

 

/E

 

=)

Av Elina Kärrman - 14 maj 2011 22:42

 Idag ha de varit en sån här dag som kändes ovärd.

Jag sov först bort halva dagen, vaknar halv 12!

Då snabb åt ja frukost sen for ja ut på en joggingrunda.

 

Och sen ha dagen bara varit allmänt seeeeeeeeg.

Va förbi johanna b en sväng, och efter middagen kom maja och sandra förbi.

Men annars ha inget spec hänt. Hata sånna dagar då man ändå e ledig, suuuck!

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Jag ha lääänge gått och fundera över någon tatuering.
Vill så gärna ha en, och min första ska ja ha på vaden som börjar på foten och går uppåt vaden.


Ha suttit och små kikat över nå tatueringar och ha hittat några favoriter som skall göras om :)

Bara att ta nästa steg då;)


PUSS! 

Av Elina Kärrman - 13 maj 2011 20:52

 Ja eller så inte?


De e regnigt, mörkt och tråkigt ute..
Jag och Kira är hemma här alldeles ensam.

Ingen finns att umgås med här i närheten.

Allt känns så tråkigt, det känns inte som de e en fredag kväll.


Jag sitter och myser med en ramlösa, och Kira fick de lite lyxigare.

Hon fick ett godare ben sen ett ben hon får jobba med. Så hon blev glad iaf;D


............


  De hade ju varit gott och få äta något men.. hade inte köpt nått ja få äta så;/


  Mums för henne!


  Hon sitter ivrigt och vänta på benet;D


  

Något uttråkad...


  ÖVERLYCKLIG :) :) :)


De e vår fredag, hoppas e freadg bli bättre.

PUSS


Av Elina Kärrman - 13 maj 2011 07:50

 Ja, som jag ha längtat;) haha

Nu då man jobbar heltid längar man igen till att få helg, det är rätt så skönt och kunna göra det igen..


Fredag den 13:de äre idag, och skiiiit dåligt väder!

Hoppas bara man ha allt på sin sida idag :)


Nu ska ja strax iväg och jobba 8timmars pass, sen ta ja kvällen som det kommer:)

Men imorgon, då ska ja minsann ta SOVMORRON!


Ha en bra fredag:)

Av Elina Kärrman - 12 maj 2011 17:18

 Idag blev de en kort jobbdag, det va faktiskt rätt så skönt:)

 

Ha precis fått i mig nå mat i magen, och vad kvällen ha att erbjuda vet ja inte?
Ska då vila från löpningen ikväll :)

Men kanske ta en prommenad istället..

 

Fick minsann äta själv ikväll så ja gjorde mig nå parisare bara:

  Parisare, salladsblad som bröd.

Sallad

åsså lyxa ja till de med två finn crisp bröd och bacon ost på :)

De va mumsigt..

 

Ha en bra kväll!

 

Av Elina Kärrman - 11 maj 2011 21:32

 Onsdag kväll.
Gud va ja tycker dagarna går fort, man hinner inte så mycket ändå på kvällen då man slutar halv 6. Men man göra lös hinner man inte bli iaf:)

 

Jobbet idag tycker ja gick kanon:)
Det går bara bättre och bättre, och roligare blire..

 

Efter jobbet så gjorde ja ungsfalukorv i ugn och sallad.
Älsklingen kom även hem från jobbet och åt med mig:)

 

Efter så vila ja ögonen lite i soffan och laddade inför ett jobbings pass.

Va inte alls sugen ikväll men... for ut ändå!

 

Efter tre dagar jogging så känner ja att ja kan utöka streckan, men frågan än vars man sku ha sprungit då?

 

Ja och Kira satt även ute här bak i kvälls solen och varva ner oss:

 

 

 

Tack för oss:)
PUSS

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards