anileelina

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Elina Kärrman - 6 juni 2011 20:41

  Nu så ha ja börjat små baka lite:)
Måste ju såklart ha något att bjuda på till helgen då ja fyller hela 21 år på Fredag, tihih :)

 

Ikväll fick det bli, som ja kallar det negerbollar.

Smaka dom gjorde ja ej, men hoppas dom blev god iaf;D haha

 

   med socker på.

 

  med coccos på:)

 

/E

Av Elina Kärrman - 6 juni 2011 17:44

 Idag ha solen stekt på och de ha varit härligt ute.

Jag och Kira ha inte varit inne en minut idag tror ja, och de syns nu. För hon e trött!

Och ja ha bara glassat ute i soooooolen, helt underbart:)

 

Kira är en rolig filur, man få skratta åt henne ett par gånger ibland.

Imorse så gjorde hon om samma sak flera gånger, så fick de på film.

 

Men vad hon gjorde och varför vet ja inte, hon kanske lekte? eller svalka sig? eller så vare nått hon såg som hon ville åt?

 


 

 


 

Resten av kvällen kommer vi nog bara att fara ut på en prommenad, gå in mina nya löparskor och sen ladda för jobb imorgon :) :)

/E

Av Elina Kärrman - 6 juni 2011 09:52

Vi börjar med att ta inlägget om jobbet.

XL BYGG Teab Storuman och Norsjö har ägds av två grabbar, och dom har suttit i Norsjö och drivit båda butikerna..


MEN!


Från och med 1 Juni så har Storuman och Norsjö fått nya ägare.

Vi ägs nu av XL BYGG FRESKS..

Fresks är ett familjeföretag i från Östersund, som tänker sattsa högt.

Fresks äger Mellannorrland - Östersund, Sundsvall, Härnösand, Sollefteå och Funäsdalen.    Så alla dessa butiker kommer att sammarbeta meed god service och bra priser!!


Vi personalen här från storuman ha varit på kurs i Norsjö, tillsammans med norsjö i tre dagar, för att lära oss deras kassasystem osv.

Så nu känner vi alla oss som nybörjare på nytt, men det är samtidigt spännande och riktigt riktigt roligt :)


/e


 




Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards